کوجیما به بازی های اپیزودیک علاقه مند است

به گزارش و به نقل از ، “هیدئو کوجیما”(Hideo Kojima) در گذشته کمی درباره ی بازی های اپیزودیک صحبت کرده است و با اینکه لزوما نباید درباره ی Death Stranding نگران شوید، او به آینده بازی های اپیزودیک خوش بین است.

“کوجیما” در صحبت با Gamespot بعد از صحبت هایش در “Develop 2016” متذکر شد که Death Stranding به این دلیل یک بازی AAA است تا ثابت کند که ساخت یک بازی AAA، “بدون بخشی از یک کمپانی بزرگی بودن” هم ممکن است.

بعد از آن، از کوجیما پرسیده شد که آیا عرضه ی بازی ها به صورت اپیزودیک برای او جذاب است یا خیر. وی گفت :”در مورد [Death Stranding] نمی توانم بگویم، مطمئن نیستم. اما این تغییری است که مطمئن هستم در آینده اتفاق می افتد و من هم به انجام آن علاقه مند خواهم بود. من فکر نمی کنم که فیلم ها در آینده 2 ساعت طول بکشند، مخصوصا وقتی که مردم، در حال حاضر هم به دنبال تجربه های سریع هستند.

پس صرف شدن زمان کم تری برای ساخت، منتشر کردن آن، جمع بندی سریع فیدبک های کاربران، و داشتن آن آزادی عمل در ساخت بازی، من فکر می کنم این موضوع، در فیلم ها و تلویزیون هم اجرا خواهد شد. در حال حاضر فیلم هایی داریم که 2 ساعت طول می کشند و اپیزودهای تلویزیونی تقریبا 40 دقیقه هستند، اما در ژاپن، برنامه های صبحگاهی ای هستند که 15 دقیقه طول می کشند. آنجا جایی ست که من فکر می کنم چیز ها در حال پیش رفتن به سمت آن هستند، داشتن اپیزود های 5 یا 15 دقیقه ای. بازی های عظیم و طولانی فقط چیزهایی مربوط به گذشته خواهند بود.

بازی های اپیزودیک خیلی محبوب هستند، بازی هایی مانند Life Is Strange، Hitman، The Walking Dead و Tales From Borderlands و Resident Evil: Revelations 2 و دیگر بازی ها، موفقیت عظیمی کسب کرده اند. خواهیم دید که Death Stranding به سمت اپیزودیک شدن پیش می رود یا خیر.

کوجیما به بازی های اپیزودیک علاقه مند است

(image)

به گزارش و به نقل از ، “هیدئو کوجیما”(Hideo Kojima) در گذشته کمی درباره ی بازی های اپیزودیک صحبت کرده است و با اینکه لزوما نباید درباره ی Death Stranding نگران شوید، او به آینده بازی های اپیزودیک خوش بین است.

“کوجیما” در صحبت با Gamespot بعد از صحبت هایش در “Develop 2016” متذکر شد که Death Stranding به این دلیل یک بازی AAA است تا ثابت کند که ساخت یک بازی AAA، “بدون بخشی از یک کمپانی بزرگی بودن” هم ممکن است.

بعد از آن، از کوجیما پرسیده شد که آیا عرضه ی بازی ها به صورت اپیزودیک برای او جذاب است یا خیر. وی گفت :”در مورد [Death Stranding] نمی توانم بگویم، مطمئن نیستم. اما این تغییری است که مطمئن هستم در آینده اتفاق می افتد و من هم به انجام آن علاقه مند خواهم بود. من فکر نمی کنم که فیلم ها در آینده 2 ساعت طول بکشند، مخصوصا وقتی که مردم، در حال حاضر هم به دنبال تجربه های سریع هستند.

پس صرف شدن زمان کم تری برای ساخت، منتشر کردن آن، جمع بندی سریع فیدبک های کاربران، و داشتن آن آزادی عمل در ساخت بازی، من فکر می کنم این موضوع، در فیلم ها و تلویزیون هم اجرا خواهد شد. در حال حاضر فیلم هایی داریم که 2 ساعت طول می کشند و اپیزودهای تلویزیونی تقریبا 40 دقیقه هستند، اما در ژاپن، برنامه های صبحگاهی ای هستند که 15 دقیقه طول می کشند. آنجا جایی ست که من فکر می کنم چیز ها در حال پیش رفتن به سمت آن هستند، داشتن اپیزود های 5 یا 15 دقیقه ای. بازی های عظیم و طولانی فقط چیزهایی مربوط به گذشته خواهند بود.

بازی های اپیزودیک خیلی محبوب هستند، بازی هایی مانند Life Is Strange، Hitman، The Walking Dead و Tales From Borderlands و Resident Evil: Revelations 2 و دیگر بازی ها، موفقیت عظیمی کسب کرده اند. خواهیم دید که Death Stranding به سمت اپیزودیک شدن پیش می رود یا خیر.

کوجیما به بازی های اپیزودیک علاقه مند است