کارگردان بازی Horzion: Zero Dawn در مورد تاخیر بازی توضیحاتی می دهد

زمانی Sony و Guerrilla Games اعلام کردند که Horizon: Zero Dawn باز هم تاخیر خورده است و سال بعد عرضه خواهد شد، این تبدیل به جدید تاخیری شد که به بازی های فرست پارتی سونی تعلق گرفته است و سوالات زیادی در مورد دلایل این تاخیرات متوالی را در ذهن مردم ایجاد کرد. 

به گزارش و به نقل از ، بر اساس حرف های کارگردان بازی آقای Mathijs de Jonge، یک دلیل بسیار محکم و منطقی برای اینکار وجود داشت. این دلیل مربوط به توسعه‌ی بازی بوده است که در نهایت موجب این شد که آن ها درک کنند که نمی توانند این بازی را امسال عرضه کنند.

آقای Mathijs در مصاحبه با Gamespot گفت:

” همه و همه ی این کار ها برای بهتر کردن بازی انجام شده است. ما این دنیای بزرگ را در بازی ساخته ایم، بسیار بزرگ است. در بازی ماموریت های زیادی وجود دارد؛ همینطور مناطق مختلفی در نقشه ی بازی موجود است. همینطور ماشین ها و روبات های بسیاری در دنیای بازی پراکنده شدند. اگر بخواهیم تنها این ها را تست کنیم بسیار بسیار وقت مارا خواهد گرفت. ما تنها می خواهیم که کیفیت بازی را از همه جهات افزایش دهیم.”

او همینطور اضافه کرد که بازی در حالت Pre-Alpha قرار دارد که به تیم این فرصت را می دهد تا به راحتی به بهبود دادن بازی بپردازند.

” این تاخیر بدلیل این بود که این یک بازی بزرگ است، تیم ما هم اکنون یک تیم دویست نفره است اما با این حال محتوای بسیاری است که باید نگاهی به آن انداخته و به بهبود آن بپردازیم.”

Horizon: Zero Dawn بصورت انحصاری برای PS4 در فوریه ی سال 2017 عرضه خواهد شد.

کارگردان بازی Horzion: Zero Dawn در مورد تاخیر بازی توضیحاتی می دهد

(image)

زمانی Sony و Guerrilla Games اعلام کردند که Horizon: Zero Dawn باز هم تاخیر خورده است و سال بعد عرضه خواهد شد، این تبدیل به جدید تاخیری شد که به بازی های فرست پارتی سونی تعلق گرفته است و سوالات زیادی در مورد دلایل این تاخیرات متوالی را در ذهن مردم ایجاد کرد. 

به گزارش و به نقل از ، بر اساس حرف های کارگردان بازی آقای Mathijs de Jonge، یک دلیل بسیار محکم و منطقی برای اینکار وجود داشت. این دلیل مربوط به توسعه‌ی بازی بوده است که در نهایت موجب این شد که آن ها درک کنند که نمی توانند این بازی را امسال عرضه کنند.

آقای Mathijs در مصاحبه با Gamespot گفت:

” همه و همه ی این کار ها برای بهتر کردن بازی انجام شده است. ما این دنیای بزرگ را در بازی ساخته ایم، بسیار بزرگ است. در بازی ماموریت های زیادی وجود دارد؛ همینطور مناطق مختلفی در نقشه ی بازی موجود است. همینطور ماشین ها و روبات های بسیاری در دنیای بازی پراکنده شدند. اگر بخواهیم تنها این ها را تست کنیم بسیار بسیار وقت مارا خواهد گرفت. ما تنها می خواهیم که کیفیت بازی را از همه جهات افزایش دهیم.”

او همینطور اضافه کرد که بازی در حالت Pre-Alpha قرار دارد که به تیم این فرصت را می دهد تا به راحتی به بهبود دادن بازی بپردازند.

” این تاخیر بدلیل این بود که این یک بازی بزرگ است، تیم ما هم اکنون یک تیم دویست نفره است اما با این حال محتوای بسیاری است که باید نگاهی به آن انداخته و به بهبود آن بپردازیم.”

Horizon: Zero Dawn بصورت انحصاری برای PS4 در فوریه ی سال 2017 عرضه خواهد شد.

کارگردان بازی Horzion: Zero Dawn در مورد تاخیر بازی توضیحاتی می دهد