سازنده Rocketbirds 2: ایده PS4.5 موجب تقسیم بازار و بالا رفتن هزینه ساخت می شود

براساس گزارشات منتشر شده، شرکت سونی در اواخر سال جاری مدلی ارتقا یافته از کنسول PlayStation 4 تحت عنوان PlayStation 4.5 را منتشر خواهد کرد. به گزارش و به نقل از ، این مدل جدید احتمالا پیشرفت خوبی را در زمینه سرعت GPU و RAM خواهد داشت اما CPU کنسول کماکان مشابه مدل کنونی و با مقدار کمی ارتقا است.

Gamingbolt اخیرا تماسی را با سازندگان بازی انحصاری Rocketbirds 2: Evolution داشته و کارگردان بازی توضیحاتی را در رابطه با ایده عرضه PS4.5 داده است.

کارگردان Rocketbirds 2 در رابطه با ایده PS4.5 گفت:

“با توجه به توضیحاتی که در رابطه با سخت افزار احتمالی این کنسول دادید، من فکر می کنم مقدار کمی هزینه های توسعه بازی افزایش پیدا کند اما بدون شک هزینه های تست بازی دو برابر خواهد شد زیرا داریم در مورد دو سخت افزار مختلف حرف می زنیم. نمی توانم از الان بگویم که نسبت به این ایده خوشحالم یا ناراحت؛ ما Rocketbirds 2 را بر روی دو پلتفرم PS4 و PS Vita منتشر می کنیم و هر کدام از این نسخه ها ابزارها و ویژگی های منحصربفرد خود را دارند که تجربه بازی را ارتقا می دهد. اما وقتی داریم از یک کنسول با دو مدل صحبت می کنیم، چیزی که رقم می خورد تقسیم بازار بین دارندگان PS4 جدید و دارندگان PS4 قدیمی است، برای همین شخصا دلم نمی خواهد چنین شرایطی در بازار ایجاد شود.”

یکی از مشکلات اصلی PS4، در بازی های CPU محور است که سازندگان در ارائه تجربه ای پویا در آن با محدودیت رو به رو می شوند. بر طبق شایعات، کماکان CPU مدل جدید PS4 نیز ارتقا قابل توجهی در قیاس با مدل قدیمی پیدا نکرده است به همین دلیل کارگردان Rocketbirds 2 نسبت به این مسئله نگران است:

“این مسئله واقعا به نوع توسعه بازی بستگی دارد اما بر مبنا این اطلاعات در بازی هایی که CPU-محور هستند، کماکان دستیابی به عملکرد مناسب در مدل جدید دشوار است”

پیش بینی می شود در کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 که خردادماه سال جاری برگزار می شود، به طور رسمی کنسول PlayStation 4.5 معرفی شود.

سازنده Rocketbirds 2: ایده PS4.5 موجب تقسیم بازار و بالا رفتن هزینه ساخت می شود

(image)

براساس گزارشات منتشر شده، شرکت سونی در اواخر سال جاری مدلی ارتقا یافته از کنسول PlayStation 4 تحت عنوان PlayStation 4.5 را منتشر خواهد کرد. به گزارش و به نقل از ، این مدل جدید احتمالا پیشرفت خوبی را در زمینه سرعت GPU و RAM خواهد داشت اما CPU کنسول کماکان مشابه مدل کنونی و با مقدار کمی ارتقا است.

Gamingbolt اخیرا تماسی را با سازندگان بازی انحصاری Rocketbirds 2: Evolution داشته و کارگردان بازی توضیحاتی را در رابطه با ایده عرضه PS4.5 داده است.

کارگردان Rocketbirds 2 در رابطه با ایده PS4.5 گفت:

“با توجه به توضیحاتی که در رابطه با سخت افزار احتمالی این کنسول دادید، من فکر می کنم مقدار کمی هزینه های توسعه بازی افزایش پیدا کند اما بدون شک هزینه های تست بازی دو برابر خواهد شد زیرا داریم در مورد دو سخت افزار مختلف حرف می زنیم. نمی توانم از الان بگویم که نسبت به این ایده خوشحالم یا ناراحت؛ ما Rocketbirds 2 را بر روی دو پلتفرم PS4 و PS Vita منتشر می کنیم و هر کدام از این نسخه ها ابزارها و ویژگی های منحصربفرد خود را دارند که تجربه بازی را ارتقا می دهد. اما وقتی داریم از یک کنسول با دو مدل صحبت می کنیم، چیزی که رقم می خورد تقسیم بازار بین دارندگان PS4 جدید و دارندگان PS4 قدیمی است، برای همین شخصا دلم نمی خواهد چنین شرایطی در بازار ایجاد شود.”

(image)

یکی از مشکلات اصلی PS4، در بازی های CPU محور است که سازندگان در ارائه تجربه ای پویا در آن با محدودیت رو به رو می شوند. بر طبق شایعات، کماکان CPU مدل جدید PS4 نیز ارتقا قابل توجهی در قیاس با مدل قدیمی پیدا نکرده است به همین دلیل کارگردان Rocketbirds 2 نسبت به این مسئله نگران است:

“این مسئله واقعا به نوع توسعه بازی بستگی دارد اما بر مبنا این اطلاعات در بازی هایی که CPU-محور هستند، کماکان دستیابی به عملکرد مناسب در مدل جدید دشوار است”

پیش بینی می شود در کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 که خردادماه سال جاری برگزار می شود، به طور رسمی کنسول PlayStation 4.5 معرفی شود.

سازنده Rocketbirds 2: ایده PS4.5 موجب تقسیم بازار و بالا رفتن هزینه ساخت می شود