پایان همکاری “انحصاری” سازندگان Until Dawn و کمپانی Sony

به گزارش و به نقل از سایت خبری mcvuk استودیوی Supermassive Games اعلام کرد قصد دارد کار خود را به عنوان یه استودیوی کاملا انحصاری برای کمپانی ” سونی (Sony) “پایان دهد .

این کمپانی رابطه ی بسیار نزدیکی طی این مدت با سونی داشته که که باعث شکل گیری بازی های زیادی از جمله عنوان ترسناک Until Dawn * برنده ی جایزه ی ” بفتا (BAFTA) ” * شده است .  

“پیت ساموئلز” (Pete Samuels) خطاب به خبرنگار سایت خبری MCV افزود : “ما طی هشت سالی که استودیوی خود را ایجاد کرده ایم همکاری بسیار نزدیکی با سونی داشته ایم . من عاشق این همکاری بودم , کار با آن ها واقعا عالی و لذت بخش است و بین ما رابطه ی قوی ای برقرار بود . من معتقدم که خیلی از کارهایی که ما با آن ها انجام می دهیم (و داده ایم) در راستای عناوین و مسیر آینده ی مان است ولی بله , ما یک استودیوی مسقل هستیم و بسیار مشتاقیم که در مسیر رو به جلوی مان , بازی های مان را برای طیف گسترده تری از مخاطبین (نسبت به گذشته ی) عرضه کنیم . این همه ی هدف ما در حال حاضر است و این برهه از زمان , واقعا برای ما هیجان انگیز است .”

با این حال Supermassive به کمپانی سونی متعهد خواهد ماند و دو بازیِ بعدی که توسط این استودیو در حال ساخت است (Tumble VR و Until Dawn: Rush of Blood) هر دو به شکل کاملا انحصاری برای PlayStation VR ساخته خواهند شد و در کنار سخت افزار واقعیت مجازی سونی به بازار خواهند آمد . 

در این رابطه Samuels اضافه کرد : “ایده ی این بازی ها درست زمانی که ما برای اولین بار در حال صحبت با مسئولین سونی در مورد تکنولوژی واقعیت مجازی بودیم به وجود آمد . ما به این عناوین امید زیادی داریم چون پایه ی شان بر مبنای فرنچایزهاییست که در وهله ی اول موفق به جذل گیمر ها شده اند. ” 

برای تازه ترین اخبار در این زمینه , با ما همراه باشید . 

پایان همکاری “انحصاری” سازندگان Until Dawn و کمپانی Sony

(image)

به گزارش و به نقل از سایت خبری mcvuk استودیوی Supermassive Games اعلام کرد قصد دارد کار خود را به عنوان یه استودیوی کاملا انحصاری برای کمپانی ” سونی (Sony) “پایان دهد .

این کمپانی رابطه ی بسیار نزدیکی طی این مدت با سونی داشته که که باعث شکل گیری بازی های زیادی از جمله عنوان ترسناک Until Dawn * برنده ی جایزه ی ” بفتا (BAFTA) ” * شده است .  

“پیت ساموئلز” (Pete Samuels) خطاب به خبرنگار سایت خبری MCV افزود : “ما طی هشت سالی که استودیوی خود را ایجاد کرده ایم همکاری بسیار نزدیکی با سونی داشته ایم . من عاشق این همکاری بودم , کار با آن ها واقعا عالی و لذت بخش است و بین ما رابطه ی قوی ای برقرار بود . من معتقدم که خیلی از کارهایی که ما با آن ها انجام می دهیم (و داده ایم) در راستای عناوین و مسیر آینده ی مان است ولی بله , ما یک استودیوی مسقل هستیم و بسیار مشتاقیم که در مسیر رو به جلوی مان , بازی های مان را برای طیف گسترده تری از مخاطبین (نسبت به گذشته ی) عرضه کنیم . این همه ی هدف ما در حال حاضر است و این برهه از زمان , واقعا برای ما هیجان انگیز است .”

با این حال Supermassive به کمپانی سونی متعهد خواهد ماند و دو بازیِ بعدی که توسط این استودیو در حال ساخت است (Tumble VR و Until Dawn: Rush of Blood) هر دو به شکل کاملا انحصاری برای PlayStation VR ساخته خواهند شد و در کنار سخت افزار واقعیت مجازی سونی به بازار خواهند آمد . 

در این رابطه Samuels اضافه کرد : “ایده ی این بازی ها درست زمانی که ما برای اولین بار در حال صحبت با مسئولین سونی در مورد تکنولوژی واقعیت مجازی بودیم به وجود آمد . ما به این عناوین امید زیادی داریم چون پایه ی شان بر مبنای فرنچایزهاییست که در وهله ی اول موفق به جذل گیمر ها شده اند. ” 

برای تازه ترین اخبار در این زمینه , با ما همراه باشید . 

پایان همکاری “انحصاری” سازندگان Until Dawn و کمپانی Sony