Id Software: نگران نسخه PC عنوان Doom نباشید + رونمایی از آپشن های گرافیکی پرتعداد نسخه PC

http://uupload.ir/files/ypyz_3018181-doom.jpg

مشکلات بتای عنوان Doom بر روی پلتفرم PC همانند نرخ فریم قفل شده و همچنین عدم پشتیبانی از ویژگی های اختصاصی PC که بازیکنان انتظارشان را داشتند باعث شد این بتا . حال سازنده بازی یعنی استدیو Id Software در به نگرانی های PC گیمرها .

در این بیانیه مدیر ارشد فناوری Id Software یعنی رابرت دافی (Robert Duffy) ضمن اعلام اینکه به بازخوردهای PC گیمرها از بتا بازی رسیدگی کرده اند تایید کرد که فریم ریت نسخه نهایی بر روی PC قفل نخواهد بود. ایشان در صحبت های خود اظهار داشت که PC گیمینگ جزئی از DNA استدیو Id است و قرار است از نسخه PC با تنظمیات گرافیکی پیشرفته حمایت کنند.

مثل خیلی از شما، ما هم دستکاری تنظمیات گرافیکی برای دریافت بهترین خروجی را دوست داریم و می خواهیم بازی بر روی سیستم های متفاوت عملکرد مناسبی داشته باشد. ما برای نسخه نهایی Doom بر روی PC ویژگی هایی مانند فریم ریت آزاد، پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض 21:9، میدان دید (FOV) گسترده و تعدادی زیادی آپشن های گرافیکی را در نظر گرفته ایم تا با استفاده از آنها تمامی PC گیمرها بتوانند بدون محدودیت خروجی مورد نظر خود را دریافت کنند.

دافی در ادامه اشاره کرد که Id قرار است در آینده جرئیات بیشتری از موتور بازی سازی جدید خود یعنی idTech 6 همانند سیستم رندرینگ و تکنیک های شخصی سازی را به اشتراک گذارد. در برنامه های این استدیو همچنین پایین آوردن سیستم مورد نیاز اعلام شده نسخه PC نیز وجود دارد.

ویژگی های گرافیکی که انتظار می رود در نسخه نهایی Doom بر روی PC وجود داشته باشند:

•    Manually Lock Framerate “un-locked by default
•    Lights Quality
•    Chromatic Aberration Toggle
•    Shading Quality
•    Post Process Quality
•    Particles Quality
•    Game F/X Quality
•    Decal Quality
•    Directional Occlusion
•    Reflections Quality
•    Depth of Field Toggle
•    Decal / Texture Filtering
•    Motion Blur Quality / Toggle
•    Sharpening Amount
•    Lens Flare Toggle
•    Lens Dirt Toggle
•    Texture Atlas Size
•    Show Performance Metrics
•    Resolution Scaling
•    UI Opacity
•    Film Grain
•    Rendering Mode
•    FOV Slider
•    Simple Reticle
•    Show First-person Hands Toggle
•    Use Compute Shaders
•    Vsync “support or triple buffering

Id Software: نگران نسخه PC عنوان Doom نباشید + رونمایی از آپشن های گرافیکی پرتعداد نسخه PC

(image)

مشکلات بتای عنوان Doom بر روی پلتفرم PC همانند نرخ فریم قفل شده و همچنین عدم پشتیبانی از ویژگی های اختصاصی PC که بازیکنان انتظارشان را داشتند باعث شد این بتا . حال سازنده بازی یعنی استدیو Id Software در به نگرانی های PC گیمرها .

در این بیانیه مدیر ارشد فناوری Id Software یعنی رابرت دافی (Robert Duffy) ضمن اعلام اینکه به بازخوردهای PC گیمرها از بتا بازی رسیدگی کرده اند تایید کرد که فریم ریت نسخه نهایی بر روی PC قفل نخواهد بود. ایشان در صحبت های خود اظهار داشت که PC گیمینگ جزئی از DNA استدیو Id است و قرار است از نسخه PC با تنظمیات گرافیکی پیشرفته حمایت کنند.

مثل خیلی از شما، ما هم دستکاری تنظمیات گرافیکی برای دریافت بهترین خروجی را دوست داریم و می خواهیم بازی بر روی سیستم های متفاوت عملکرد مناسبی داشته باشد. ما برای نسخه نهایی Doom بر روی PC ویژگی هایی مانند فریم ریت آزاد، پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض 21:9، میدان دید (FOV) گسترده و تعدادی زیادی آپشن های گرافیکی را در نظر گرفته ایم تا با استفاده از آنها تمامی PC گیمرها بتوانند بدون محدودیت خروجی مورد نظر خود را دریافت کنند.

دافی در ادامه اشاره کرد که Id قرار است در آینده جرئیات بیشتری از موتور بازی سازی جدید خود یعنی idTech 6 همانند سیستم رندرینگ و تکنیک های شخصی سازی را به اشتراک گذارد. در برنامه های این استدیو همچنین پایین آوردن سیستم مورد نیاز اعلام شده نسخه PC نیز وجود دارد.

ویژگی های گرافیکی که انتظار می رود در نسخه نهایی Doom بر روی PC وجود داشته باشند:

•    Manually Lock Framerate “un-locked by default
•    Lights Quality
•    Chromatic Aberration Toggle
•    Shading Quality
•    Post Process Quality
•    Particles Quality
•    Game F/X Quality
•    Decal Quality
•    Directional Occlusion
•    Reflections Quality
•    Depth of Field Toggle
•    Decal / Texture Filtering
•    Motion Blur Quality / Toggle
•    Sharpening Amount
•    Lens Flare Toggle
•    Lens Dirt Toggle
•    Texture Atlas Size
•    Show Performance Metrics
•    Resolution Scaling
•    UI Opacity
•    Film Grain
•    Rendering Mode
•    FOV Slider
•    Simple Reticle
•    Show First-person Hands Toggle
•    Use Compute Shaders
•    Vsync “support or triple buffering

Id Software: نگران نسخه PC عنوان Doom نباشید + رونمایی از آپشن های گرافیکی پرتعداد نسخه PC