4 نکته ی بازی Battlefield 1 که DICE فعلا نمی خواهد در موردشان حرف بزند

Poster B

به گزارش و به نقل از ، از آقای آندریس مورل (Andreas Morell) تهیه کننده ی بخش مولتی پلیر بازی در مصاحبه ای با مجله ی Official Xbox سوالاتی در مورد این مسائل پرسیده شد. مصاحبه به این صورت بود:

سوال: آیا کشتی جنگی در بازی وجود دارد؟

جواب:بله، در بازی کشتی جنگی وجود دارد. بیشتر از این در موردش حرف نمی زنیم ولی در بازی کشتی های جنگی وجود دارند.

سوال: آیا ویژگی تغییر نقشه ی Levolution در بازی وجود دارد؟

جواب: بله، ما در موردش فعلا حرف نمی زنیم، خصوصا در مورد Levolution فعلا چیزی نمی گیم ولی همانطور که در مراسم معرفی بازی گفتیم ما پویایی بیشتری در بازی داریم. ما می خواهیم در تخریب ها پویایی بیشتری داشته باشیم. دوباره جنبه ی فیزیکی را مد نظر داریم یعنی آن چیزی که می بینید آن را بدست می آورید، اینطوری بیشتر به واقعیت نزدیک است. من کلمه ی پویایی به ذهنم میاد وقتی در مورد تخریب حرف می زنیم.

سوال: شماها به یک سیستم مبارزه ای جدید اشاره کردید؟ مبارزه ی Hand to Hand؟ آیا این برداشتن یک قدم بزرگ نسبت به بازی های قدیم نیست؟

جواب:من وارد جزئیات این سیستم مبارزه نمیشم فقط این رو بگم این سیستم مبارزه ی Hand to Hand  یکی از ویژگی های مهم این بازی است. وقتی شما به انواع جنگ ها نگاه کنید مانند جنگ در هوا، صحرا، دریا و یا زمین که بیشتر جنگ ها در اونجا صورت گرفته و اگر خودتان را جای سرباز های آن زمان قرار دهید وقتی سطح پیشرفت اسلحه ها را بررسی کنید به این نتیجه می رسید که مبارزه ی Hand to Hand خیلی مهم است مثلا شما وقتی در حال حرکت هستید و ناگهان به یک سمت دیگر می پیچید با یک سرباز گرز به دست مواجه میشید مانند قرون وسطی و این تعامل دو جهان ما را به این فکر انداخت که این واقعا چیزی است که ما می خواهیم به بازی اضافه کنیم. این بخش خشن بازی است.

سوال: آیا می توانیم در بازی زپلین ها (کشتی های هوایی آلمان) را کنترل کنیم؟

جواب: در آینده بیشتر در مورد آن ها حرف میزنیم.

نظر خود را در مورد این مصاحبه با ما در میان بگذارید.

4 نکته ی بازی Battlefield 1 که DICE فعلا نمی خواهد در موردشان حرف بزند

(image)

به گزارش و به نقل از ، از آقای آندریس مورل (Andreas Morell) تهیه کننده ی بخش مولتی پلیر بازی در مصاحبه ای با مجله ی Official Xbox سوالاتی در مورد این مسائل پرسیده شد. مصاحبه به این صورت بود:

سوال: آیا کشتی جنگی در بازی وجود دارد؟

جواب:بله، در بازی کشتی جنگی وجود دارد. بیشتر از این در موردش حرف نمی زنیم ولی در بازی کشتی های جنگی وجود دارند.

سوال: آیا ویژگی تغییر نقشه ی Levolution در بازی وجود دارد؟

جواب: بله، ما در موردش فعلا حرف نمی زنیم، خصوصا در مورد Levolution فعلا چیزی نمی گیم ولی همانطور که در مراسم معرفی بازی گفتیم ما پویایی بیشتری در بازی داریم. ما می خواهیم در تخریب ها پویایی بیشتری داشته باشیم. دوباره جنبه ی فیزیکی را مد نظر داریم یعنی آن چیزی که می بینید آن را بدست می آورید، اینطوری بیشتر به واقعیت نزدیک است. من کلمه ی پویایی به ذهنم میاد وقتی در مورد تخریب حرف می زنیم.

سوال: شماها به یک سیستم مبارزه ای جدید اشاره کردید؟ مبارزه ی Hand to Hand؟ آیا این برداشتن یک قدم بزرگ نسبت به بازی های قدیم نیست؟

جواب:من وارد جزئیات این سیستم مبارزه نمیشم فقط این رو بگم این سیستم مبارزه ی Hand to Hand  یکی از ویژگی های مهم این بازی است. وقتی شما به انواع جنگ ها نگاه کنید مانند جنگ در هوا، صحرا، دریا و یا زمین که بیشتر جنگ ها در اونجا صورت گرفته و اگر خودتان را جای سرباز های آن زمان قرار دهید وقتی سطح پیشرفت اسلحه ها را بررسی کنید به این نتیجه می رسید که مبارزه ی Hand to Hand خیلی مهم است مثلا شما وقتی در حال حرکت هستید و ناگهان به یک سمت دیگر می پیچید با یک سرباز گرز به دست مواجه میشید مانند قرون وسطی و این تعامل دو جهان ما را به این فکر انداخت که این واقعا چیزی است که ما می خواهیم به بازی اضافه کنیم. این بخش خشن بازی است.

سوال: آیا می توانیم در بازی زپلین ها (کشتی های هوایی آلمان) را کنترل کنیم؟

جواب: در آینده بیشتر در مورد آن ها حرف میزنیم.

نظر خود را در مورد این مصاحبه با ما در میان بگذارید.

4 نکته ی بازی Battlefield 1 که DICE فعلا نمی خواهد در موردشان حرف بزند