دیدگاه کرایتک درمورد افت کیفیت بازی ها نسبت به نمایش E3 : انتقاد ها نادرست هستند

نمایشگاه بزرگ E3 2016 در آستانه‌ی وقوع است و به زودی نمایش صد ها بازی هیجان انگیز را خواهیم دید! البته طبق روال همیشگی، امسال هم شاهد ویدیو های پر زرق و برق اما دروغین نیز خواهیم بود… ! مثل عناوینی همچون Watch Dogs و The Division که در تریلر عالی هستند اما گرافیک نهایی آن ها به مراتب پایین تر است.

به گزارش ، آقای “راک ارجاوک” (Rok Erjavec) (مدیر فنی شرکت کرایتک) درمورد این پدیده، برداشت کاملا متفاوتی دارد. او طی مصاحبه‌ی اخیر خود، درمورد دانگرید (افت کیفیت) بازی ها نسبت به نمایش E3 یا GDC . «آیا سازندگان باید چیزی را نمایش دهند که اصلا به آن دست نخواهند یافت؟!» وی در پاسخ به این پرسش گفت :

“من فکر می کنم که در بسیاری از موارد، انتقاد ها نادرست هستند. دمو های نمایشی، معمولا تجربیاتی هستند که با دقت ساخته می شوند و تنها داخل یک محیط پر زرق و برق حضور دارند. زمانی که بازی نهایی به کیفیت تریلر نمایشی نمی رسد، سرزنش کردن سخت افزار کار راحتی است؛ اما آنچه که نشان داده شد، تنها 15 دقیقه از بازی بود که طی 3 الی 6 ماه توسعه یافت.”

“در همین حال، بازی نهایی که بیش از 10 ساعت گیم پلی دارد، در محدوده‌ی 12 الی 24 ماه ساخته می شوند. در بسیاری از موارد، اصلا دانگریدی وجود ندارد. موضوع فقط بر سر یک واقعیت حقیقی است؛ تولید محتوای زیاد در زمان کمتر.”

با این حال، ایشان به شخصه موافق اینگونه نمایش ها نیست :

“با این حال، من شاهد انواعی از ویدیو های گیم پلی هستیم که برروی سخت افزار مورد نظر اجرا نمی شوند و یا از پیش ضبط شده اند. با توجه به اینکه بازی ها اساسا درمورد تجربیات تعاملی هستند، این کار واقعا بی معنی است.”

نظر شما چیست؟ آیا با نمایش های پر زرق و برقی که به حقیقت نمی پیوندند، موافق هستید؟!

دیدگاه کرایتک درمورد افت کیفیت بازی ها نسبت به نمایش E3 : انتقاد ها نادرست هستند

(image)

نمایشگاه بزرگ E3 2016 در آستانه‌ی وقوع است و به زودی نمایش صد ها بازی هیجان انگیز را خواهیم دید! البته طبق روال همیشگی، امسال هم شاهد ویدیو های پر زرق و برق اما دروغین نیز خواهیم بود… ! مثل عناوینی همچون Watch Dogs و The Division که در تریلر عالی هستند اما گرافیک نهایی آن ها به مراتب پایین تر است.

به گزارش ، آقای “راک ارجاوک” (Rok Erjavec) (مدیر فنی شرکت کرایتک) درمورد این پدیده، برداشت کاملا متفاوتی دارد. او طی مصاحبه‌ی اخیر خود، درمورد دانگرید (افت کیفیت) بازی ها نسبت به نمایش E3 یا GDC . «آیا سازندگان باید چیزی را نمایش دهند که اصلا به آن دست نخواهند یافت؟!» وی در پاسخ به این پرسش گفت :

“من فکر می کنم که در بسیاری از موارد، انتقاد ها نادرست هستند. دمو های نمایشی، معمولا تجربیاتی هستند که با دقت ساخته می شوند و تنها داخل یک محیط پر زرق و برق حضور دارند. زمانی که بازی نهایی به کیفیت تریلر نمایشی نمی رسد، سرزنش کردن سخت افزار کار راحتی است؛ اما آنچه که نشان داده شد، تنها 15 دقیقه از بازی بود که طی 3 الی 6 ماه توسعه یافت.”

“در همین حال، بازی نهایی که بیش از 10 ساعت گیم پلی دارد، در محدوده‌ی 12 الی 24 ماه ساخته می شوند. در بسیاری از موارد، اصلا دانگریدی وجود ندارد. موضوع فقط بر سر یک واقعیت حقیقی است؛ تولید محتوای زیاد در زمان کمتر.”

با این حال، ایشان به شخصه موافق اینگونه نمایش ها نیست :

“با این حال، من شاهد انواعی از ویدیو های گیم پلی هستیم که برروی سخت افزار مورد نظر اجرا نمی شوند و یا از پیش ضبط شده اند. با توجه به اینکه بازی ها اساسا درمورد تجربیات تعاملی هستند، این کار واقعا بی معنی است.”

نظر شما چیست؟ آیا با نمایش های پر زرق و برقی که به حقیقت نمی پیوندند، موافق هستید؟!

دیدگاه کرایتک درمورد افت کیفیت بازی ها نسبت به نمایش E3 : انتقاد ها نادرست هستند