خبری امیدوار کننده برای طرفداران Mass Effect Andromeda

خب ، قبل از هر چیز بهتر است امیدوار باشیم که Mass Effect Andromeda بتواند در حد انتظارات و صد البته وعده های سازندگانش عمل کرده و امیدهای ما را نقش بر آب زلال نکند . همه می دانیم بعد از وعده های بزرگ و امیدوار کننده ی پی در پی ، تنها چیزی که در E3 از این عنوان شاهد بودیم یک تریلر مفهومی بود که هیچ نمایشی از گیم پلی بازی ارائه نمی داد و تنها نمایی کاملا کلی از حال و هوای بازی را به تصویر می کشید . (البته اگر بخواهیم نیمه ی پر لیوان را نگاه کنیم ، باریکه ی نورِ امیدی در آن وسط وجود داشت و آن هم این بود که “حداقل” این دمو به شکل in engine نمایش داده شد!) 

شخصا با تجربه های فعلی و تا این لحظه ، اندکی نسبت به وعده های Bioware دیر باور شده ام .

از مقدمه گذشته و به سراغ نکات اصلی خبر امروزمان در مورد این بازی می رویم . به گزارش و به نقل از وب سایت خبری  ، یکی از اعضای تیم توسعه ی بازی با نام ” مایکل گــَــمبِل (Michael Gamble) ” متن توئیتی را در صفحه ی شخصی خود منتشر کرده و در آن از وجود بعضی مراحل خاص در بازی خبر داده است . او همچنین تاکید کرده که این مراحل از نظر ساختار طراحی ، ساختار گیم پلی ، ارتباط معنایی و روحی با داستان و از نظر گرافیکی و طراحی هنری ، هرکدام بشکلی کاملا منحصربفرد طراحی شده اند . 

همانطور که هم من ، و هم خیلی از شما طرفداران “بی تعصب!” سری می دانید، یکی از مشکلات سه گانه ی ME ، یکنواخت شدن و گاها حتی تشابه بعضی از مراحل اصلی و فرعی بود . با این اوصاف هر هواداری با شنیدن خبر بالا هیجان زده خواهد شد . می توان امید داشت که مسئولین Bioware با زیرکی دست بر روی یکی از بزرگترین مشکلات سه گانه ی ابتدایی سری گذاشته اند .

از صمیم قلب امیدواریم که این عنوان بتوانید نه تنها شکوه این سری را حفظ کرده بلکه آن را به جایگاه بالاتری ارتقا دهد .

Mass Effect Andromeda ، ماه مارچ برای پلتفرم های PC ، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد . 

برای اطلاع از تازه ترین اخبار در مورد این بازی ، با ما همراه باشید .

خبری امیدوار کننده برای طرفداران Mass Effect Andromeda

خب ، قبل از هر چیز بهتر است امیدوار باشیم که Mass Effect Andromeda بتواند در حد انتظارات و صد البته وعده های سازندگانش عمل کرده و امیدهای ما را نقش بر آب زلال نکند . همه می دانیم بعد از وعده های بزرگ و امیدوار کننده ی پی در پی ، تنها چیزی که در E3 از این عنوان شاهد بودیم یک تریلر مفهومی بود که هیچ نمایشی از گیم پلی بازی ارائه نمی داد و تنها نمایی کاملا کلی از حال و هوای بازی را به تصویر می کشید . (البته اگر بخواهیم نیمه ی پر لیوان را نگاه کنیم ، باریکه ی نورِ امیدی در آن وسط وجود داشت و آن هم این بود که “حداقل” این دمو به شکل in engine نمایش داده شد!) 

شخصا با تجربه های فعلی و تا این لحظه ، اندکی نسبت به وعده های Bioware دیر باور شده ام .

(image)

از مقدمه گذشته و به سراغ نکات اصلی خبر امروزمان در مورد این بازی می رویم . به گزارش و به نقل از وب سایت خبری  ، یکی از اعضای تیم توسعه ی بازی با نام ” مایکل گــَــمبِل (Michael Gamble) ” متن توئیتی را در صفحه ی شخصی خود منتشر کرده و در آن از وجود بعضی مراحل خاص در بازی خبر داده است . او همچنین تاکید کرده که این مراحل از نظر ساختار طراحی ، ساختار گیم پلی ، ارتباط معنایی و روحی با داستان و از نظر گرافیکی و طراحی هنری ، هرکدام بشکلی کاملا منحصربفرد طراحی شده اند . 

همانطور که هم من ، و هم خیلی از شما طرفداران “بی تعصب!” سری می دانید، یکی از مشکلات سه گانه ی ME ، یکنواخت شدن و گاها حتی تشابه بعضی از مراحل اصلی و فرعی بود . با این اوصاف هر هواداری با شنیدن خبر بالا هیجان زده خواهد شد . می توان امید داشت که مسئولین Bioware با زیرکی دست بر روی یکی از بزرگترین مشکلات سه گانه ی ابتدایی سری گذاشته اند .

از صمیم قلب امیدواریم که این عنوان بتوانید نه تنها شکوه این سری را حفظ کرده بلکه آن را به جایگاه بالاتری ارتقا دهد .

(image)

Mass Effect Andromeda ، ماه مارچ برای پلتفرم های PC ، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد . 

برای اطلاع از تازه ترین اخبار در مورد این بازی ، با ما همراه باشید .

خبری امیدوار کننده برای طرفداران Mass Effect Andromeda