با وجود بازخوردهای اکثرا منفی، شرکت EA از عملکرد M.E. Catalyst کاملا راضی بنظر می رسد

نسخه ی دوم بازی Mirror’s Edge با عنوان Catalyst قرار بود شانس دوم این فرنچایز محبوب برای بازگشت به زندگی و رسیدن به قله ی شکوه باشد ، موقعیتی برای هر چه بهتر شدن نسبت به نسخه ی اول .

اما متاسفانه همه چیز آنطور که باید پیش نرفت و علی رغم اینکه این عنوان نامی بسیار شناخته شده و معروف در میان عموم گیمر ها به حساب می آمد نتوانست موفقیت تجاری قابل توجهی بدست بیاورد . شکستی که شاید بتوان تاخیرهای متعدد ، مارکِتینگ و سیاست فروش ضعیف و پذیرش محدود (متوسط) خریدار هنگام عرضه را از دلایل تاثیرگذار در آن دانست .

با اینحال بنظر می رسد کمپانی EA کاملا از عملکرد این عنوان راضی و خوشحال است .

به گزارش و به نقل از  ، معاون اجرایی بخش “انتشار جهانی” این کمپانی ، “لارا میل (Laura Miele) ” در مصاحبه با  ، عنوان کرد که این بازی توانسته کاملا انتظارات داخلی EA را برآورده کند : 

” برای ما داشتن محتوایی خلاقانه و یک عنوان اکشن اول شخص ، داشتن Faith ، داستان و شخصیت او بعنوان مخلوطی از عناصر (و خصوصیات شخصیت های) موجود در این صنعت ، چیزهایی حائز اهمیت به حساب می آیند. از نظر من برای EA مهم این است که ساخت همه ی بازی ها ، چه بزرگ و چه کوچک ، را ادامه دهد و من واقعا افتخار می کنم که برای بازگرداندن این بازی به بازار متعهد ماندیم . “

شما در اینمورد چه فکر می کنید ؟

آیا این سخنان منطقی به نظر می رسند؟ یا تنها دلایلی سطحی برای پوشاندن ایراد های بازی و سهل انگاری کمپانی ، برای رساندن آن به استانداردهای مورد انتظار هستند ؟

این بازی اکنون بر روی پلتفرم های Xbox One ، PS4 و PC قابل دسترس است . 

با وجود بازخوردهای اکثرا منفی، شرکت EA از عملکرد M.E. Catalyst کاملا راضی بنظر می رسد

نسخه ی دوم بازی Mirror’s Edge با عنوان Catalyst قرار بود شانس دوم این فرنچایز محبوب برای بازگشت به زندگی و رسیدن به قله ی شکوه باشد ، موقعیتی برای هر چه بهتر شدن نسبت به نسخه ی اول .

اما متاسفانه همه چیز آنطور که باید پیش نرفت و علی رغم اینکه این عنوان نامی بسیار شناخته شده و معروف در میان عموم گیمر ها به حساب می آمد نتوانست موفقیت تجاری قابل توجهی بدست بیاورد . شکستی که شاید بتوان تاخیرهای متعدد ، مارکِتینگ و سیاست فروش ضعیف و پذیرش محدود (متوسط) خریدار هنگام عرضه را از دلایل تاثیرگذار در آن دانست .

با اینحال بنظر می رسد کمپانی EA کاملا از عملکرد این عنوان راضی و خوشحال است .

(image)

به گزارش و به نقل از  ، معاون اجرایی بخش “انتشار جهانی” این کمپانی ، “لارا میل (Laura Miele) ” در مصاحبه با  ، عنوان کرد که این بازی توانسته کاملا انتظارات داخلی EA را برآورده کند : 

” برای ما داشتن محتوایی خلاقانه و یک عنوان اکشن اول شخص ، داشتن Faith ، داستان و شخصیت او بعنوان مخلوطی از عناصر (و خصوصیات شخصیت های) موجود در این صنعت ، چیزهایی حائز اهمیت به حساب می آیند. از نظر من برای EA مهم این است که ساخت همه ی بازی ها ، چه بزرگ و چه کوچک ، را ادامه دهد و من واقعا افتخار می کنم که برای بازگرداندن این بازی به بازار متعهد ماندیم . “

شما در اینمورد چه فکر می کنید ؟

آیا این سخنان منطقی به نظر می رسند؟ یا تنها دلایلی سطحی برای پوشاندن ایراد های بازی و سهل انگاری کمپانی ، برای رساندن آن به استانداردهای مورد انتظار هستند ؟

این بازی اکنون بر روی پلتفرم های Xbox One ، PS4 و PC قابل دسترس است . 

با وجود بازخوردهای اکثرا منفی، شرکت EA از عملکرد M.E. Catalyst کاملا راضی بنظر می رسد