در Uncharted 4 تمامی میان پرده ها In Game هستند

روز گذشته استدیو ناتی‌داگ سومین ویدئو از پشت صحنه‌ی ساخت بازی Uncharted 4 را منتشر کرد. در این سری ویدیو‌ها شاهد چگونگی ساخت بازی توسط یکی از با استعداد‌ترین استدیو‌های جهان بودیم. مهم‌ترین نکته‌ای که از این ویدیو برداشت کردیم این بود که رندرینگ (rendering) تمام میان پرده‌های بازیِ Uncharted 4، درون موتور بازی انجام خواهد شد. تمام میان پرده‌ها در آنچارتدهای گذشته از قبل رندر می‌شدند؛ به همین دلیل AA و مدل شخصیت‌ها کیفیت بالاتری نسبت به گیم پلی اصلی بازی داشتند. علاوه بر این همیشه یک فریم سیاه بین گیم پلی و میان پرده‌ها وجود داشت که حالا به لطف In Game بودن رندرینگ بازی دیگر شاهد آن نخواهیم بود.

ناتی داگ در طول ویدیو به توضیح این مورد می‌پردازد:

در نسل گذشته بین گیم‌ پلی و میان‌ پرده شاهد یک فریم سیاه بودیم که باعث خدشه‌دار شدن تجربه بازی می‌شد. یکی از مواردی که به واسطه‌ی PS4 امکان پذیر شده است In Game شدن میان پرده‌هاست.

به طور کلی باید گفت که بر خلاف اکثر بازی‌های نسل قبلی، میان شخصیتی که در میان پرده‌ها مشاهده می‌کنید با شخصیت درون خود بازی، هیچ تفاوت خاصی وجود نخواهد داشت و ناتی داگ در حال محو کردن شکاف بین داستان سرایی و تعامل در بازی‌های ویدیویی است.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End قرار است در تاریخ ۲۱ اردیبهشت به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن‌ 4 عرضه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در Uncharted 4 تمامی میان پرده ها In Game هستند

(image)

روز گذشته استدیو ناتی‌داگ سومین ویدئو از پشت صحنه‌ی ساخت بازی Uncharted 4 را منتشر کرد. در این سری ویدیو‌ها شاهد چگونگی ساخت بازی توسط یکی از با استعداد‌ترین استدیو‌های جهان بودیم. مهم‌ترین نکته‌ای که از این ویدیو برداشت کردیم این بود که رندرینگ (rendering) تمام میان پرده‌های بازیِ Uncharted 4، درون موتور بازی انجام خواهد شد. تمام میان پرده‌ها در آنچارتدهای گذشته از قبل رندر می‌شدند؛ به همین دلیل AA و مدل شخصیت‌ها کیفیت بالاتری نسبت به گیم پلی اصلی بازی داشتند. علاوه بر این همیشه یک فریم سیاه بین گیم پلی و میان پرده‌ها وجود داشت که حالا به لطف In Game بودن رندرینگ بازی دیگر شاهد آن نخواهیم بود.

ناتی داگ در طول ویدیو به توضیح این مورد می‌پردازد:

در نسل گذشته بین گیم‌ پلی و میان‌ پرده شاهد یک فریم سیاه بودیم که باعث خدشه‌دار شدن تجربه بازی می‌شد. یکی از مواردی که به واسطه‌ی PS4 امکان پذیر شده است In Game شدن میان پرده‌هاست.

به طور کلی باید گفت که بر خلاف اکثر بازی‌های نسل قبلی، میان شخصیتی که در میان پرده‌ها مشاهده می‌کنید با شخصیت درون خود بازی، هیچ تفاوت خاصی وجود نخواهد داشت و ناتی داگ در حال محو کردن شکاف بین داستان سرایی و تعامل در بازی‌های ویدیویی است.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End قرار است در تاریخ ۲۱ اردیبهشت به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن‌ 4 عرضه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در Uncharted 4 تمامی میان پرده ها In Game هستند