پیتر مولینیو و اعتراف به اشتباهات سری Fable و کینکت
وبسایت IGN مصاحبهای بسیار جالب با پیتر مولینیو، عضو سابق مایکروسافت و رئیس سابق استودیوی Lionhead انجام داده است. همانطور که میدانید سری Fable توسط مولینیو ساخته شد و به شهرت رسید.
مولینیو همچنین یکی از ارائه کنندگان ایدههای جدید و بسیار جذاب برای کینکت بود. او در این مصاحبه به اشتباهات گذشته در مورد کینکت و سری بازیهای Fable اشاراتی داشت. او در مورد کینکت گفت:« بگذارید رو راست باشم، کینکت یک افتضاح کامل بود. در ابتدا به عنوان دستگاهی طراحی شد که میتوانست همه کارها را به صورت خودکار انجام دهد و نیازی به قدرت پردازشی زیادی نداشت. این دستگاه میتوانست حضور شما در هر نقطه اتاق را حس کند. هیچ کدام از ایدههای اولیه این دستگاه در انتها عملی نشد.»
او در ادامه صحبتهای نگرانی خود را از رخ دادن اتفاق مشابه در واقعیت مجازی بروز داد. به نظر او وعدههای کینکت به مقداری زیادی بود که او را به یاد کینکت میاندازد. او همچنین به بازی محبوب Fable اشاراتی داشت و از نظر او اشتباهاتی باعث شد تا این سری بسیار زود عمر خود را رو به پایان ببینید.
مولینیو در مورد این بازی گفت:« به نظر فرآیند ساخت این بازی به گونهای پیش رفت که ما در Albion خیلی زود تمام داستان را بازگو کردیم.» به نظر مولینیو پیشرفت داستانی در بازههای زمانی مختلف بازی بسیار سریع انجام شده و اگر قصد داشتند به همین روال Fable بسازند باید به سمت Fable در فضا میرفتند.
همانطور که میدانید سری Fable به خاطر تعطیل شدن استودیوی Lionhead دیگر ساخته نخواهد شد.
نوشته اولین بار در پدیدار شد.
آخرین دیدگاهها