کارگردان Final Fantasy XV درباره ی رزلوشن و فریم ریت می گوید

طی یک مصاحبه، کارگردان بازی Final Fantasy XV آقای Hajime Tabata، اطلاعاتی در رابطه با بازی ارائه کرده است.

ایشان اعلام کرد که بازی با رزلوشن متغییر بر روی هردو کنسول PS4 و XBOX ONE اجرا می شود. بازی در کنسول سونی بین رزلوشن های 900P و 1080P اجرا می شود و فریم ریت بازی نیز نزدیک 30 می باشد.درحالی که در کنسول مایکروسافت، بازی بین رزلوشن های 765P و 900P اجرا می شود و فریم بازی هم نزدیک 30 می باشد. کار بر روی اپتیمایز و بهینه سازی بازی تمام نشده است و تیم سازنده به تلاش خود تا لحظه عرضه بازی ادامه می دهد،به خصوص برای پایدار کردن نرخ فریم ریت بازی.به علاوه گرافیک بازی نیز دستخوش بهتر شدن قرار خواهد گرفت.برای مثال;تیم در حال کار است تا در بازی نهایی درخت ها و درختچه ها در فاصله های متوسط،کیفیت بهتری داشته باشند.

ایشان توضیح می دهد که شهر Altissia از میانه های بازی ظاهر خواهد شد. جزییاتی هم درباره نیمه دوم بازی ارائه کرد،که قبلا نیز اعلام شد نیمه دوم بازی بیشتر خطی خواهد بود. اگر نمیخواهد این جزییات را بدانید ادامه را نخوانید. چرا که کمی اسپویل به همراه دارد:

نیم دوم بازی در یک قطار جریان دارد و داستان بازی نیز به دریج در همین سفر ارائه می شود.به این دلیل که بخش های open world بازی به خودی خود بزرگ می باشند،تیم سازنده می خواست تا با محدود کردن بازی،داستانی همانند Final Fantasy های قدیمی را ارائه کند و پیوندی میان بخش های open world بازی با بخش داستان محوری آن ایجاد کند. ضمنا،با توجه به تاخیر به وجود آمده در عرضه بازی،شرکت اسکوئر انیکس احتمال تولید نسخه های Ultimate Collectors’ Editions بازی را هم بررسی کرد اما متاسفانه امکان چیین چیزی غیرممکن است،چرا که خط تولید به پایان رسیده است.

کارگردان Final Fantasy XV درباره ی رزلوشن و فریم ریت می گوید

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

کارگردان Final Fantasy XV درباره ی رزلوشن و فریم ریت می گوید

طی یک مصاحبه، کارگردان بازی Final Fantasy XV آقای Hajime Tabata، اطلاعاتی در رابطه با بازی ارائه کرده است.

ایشان اعلام کرد که بازی با رزلوشن متغییر بر روی هردو کنسول PS4 و XBOX ONE اجرا می شود. بازی در کنسول سونی بین رزلوشن های 900P و 1080P اجرا می شود و فریم ریت بازی نیز نزدیک 30 می باشد.درحالی که در کنسول مایکروسافت، بازی بین رزلوشن های 765P و 900P اجرا می شود و فریم بازی هم نزدیک 30 می باشد. کار بر روی اپتیمایز و بهینه سازی بازی تمام نشده است و تیم سازنده به تلاش خود تا لحظه عرضه بازی ادامه می دهد،به خصوص برای پایدار کردن نرخ فریم ریت بازی.به علاوه گرافیک بازی نیز دستخوش بهتر شدن قرار خواهد گرفت.برای مثال;تیم در حال کار است تا در بازی نهایی درخت ها و درختچه ها در فاصله های متوسط،کیفیت بهتری داشته باشند.

ایشان توضیح می دهد که شهر Altissia از میانه های بازی ظاهر خواهد شد. جزییاتی هم درباره نیمه دوم بازی ارائه کرد،که قبلا نیز اعلام شد نیمه دوم بازی بیشتر خطی خواهد بود. اگر نمیخواهد این جزییات را بدانید ادامه را نخوانید. چرا که کمی اسپویل به همراه دارد:

نیم دوم بازی در یک قطار جریان دارد و داستان بازی نیز به دریج در همین سفر ارائه می شود.به این دلیل که بخش های open world بازی به خودی خود بزرگ می باشند،تیم سازنده می خواست تا با محدود کردن بازی،داستانی همانند Final Fantasy های قدیمی را ارائه کند و پیوندی میان بخش های open world بازی با بخش داستان محوری آن ایجاد کند. ضمنا،با توجه به تاخیر به وجود آمده در عرضه بازی،شرکت اسکوئر انیکس احتمال تولید نسخه های Ultimate Collectors’ Editions بازی را هم بررسی کرد اما متاسفانه امکان چیین چیزی غیرممکن است،چرا که خط تولید به پایان رسیده است.

کارگردان Final Fantasy XV درباره ی رزلوشن و فریم ریت می گوید

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

کارگردان Final Fantasy XV درباره ی رزلوشن و فریم ریت می گوید