چرا کارگردان Dishonored 2 مخالف اضافه کردن Co-Op می باشد؟

D2

بازی های Dishonored 2 و Dishonored بازی هایی یک نفره هستند اما آیا می تواند ویژگی Multiplayer مانند Co-Op به فرنچایز اضافه شود؟ جواب این سوال “خیر” می باشد.
به گزارش در یک مصاحبه با کارگردان Dishonored 2 “هاروی اسمیت(Harvey Smith)” گفت که دوست داشت Co-Op به Dishonored 2 اضافه کند ولی تجربه ی خودش از یک بازی به صورت Co-Op باعث شده است که در این فرنچایز از آن استفاده نکند.
او گفت که System Shock 2 یکی از بازی های مورد علاقه ی او است. زمانی آقای اسمیت با دوستش خیلی مشتاقانه منتظر پ جدید بازی بودند که در آن قابلیت Co-Op به بازی اضافه می شد، وقتی او و دوستش بلاخره بازی را در حالت Co-Op تجربه کردند، نتیجه ی آن فقط نا امیدی بود. او گفت “این ویژگی کل تجربه را از بین برد.”
دلیل آن این بود که در Co-Op بازیکن دیگر هرطور که بخواهد در دنیای بازی حرکت می کند. آقای Smith در این مورد دوستش را مثال زد. او گفت:”او مثل خرگوش بالا پایین می پرید و به همه چی شلیک می کرد. البته دوستم در اصل اینجوری بازی نمی کرد و همین باعث شد که بازی System Shock 2 از بین برود.” در ادامه ی نحوه ی بازی دوستش گفت:”این اتفاقی که می افتد باعث می شود احساس ترس کنید و فکر شما به سمت بازی دوستتان برود و وقتی به دوستتان نگاه می کنید …. بام بام بام (صدای زدن دکمه ی دسته)” اضافه کرد که “احتمال دارد راهی برای روش Co-Op وجود داشته باشد ولی در این سری بازی، خیر”
Dishonored 2 در تاریخ 11 نوامبر (جمعه 21 آبان) برای Xbox One ، PlayStation 4 و PC عرضه شود.

چرا کارگردان Dishonored 2 مخالف اضافه کردن Co-Op می باشد؟

(image)

بازی های Dishonored 2 و Dishonored بازی هایی یک نفره هستند اما آیا می تواند ویژگی Multiplayer مانند Co-Op به فرنچایز اضافه شود؟ جواب این سوال “خیر” می باشد.
به گزارش در یک مصاحبه با کارگردان Dishonored 2 “هاروی اسمیت(Harvey Smith)” گفت که دوست داشت Co-Op به Dishonored 2 اضافه کند ولی تجربه ی خودش از یک بازی به صورت Co-Op باعث شده است که در این فرنچایز از آن استفاده نکند.
او گفت که System Shock 2 یکی از بازی های مورد علاقه ی او است. زمانی آقای اسمیت با دوستش خیلی مشتاقانه منتظر پ جدید بازی بودند که در آن قابلیت Co-Op به بازی اضافه می شد، وقتی او و دوستش بلاخره بازی را در حالت Co-Op تجربه کردند، نتیجه ی آن فقط نا امیدی بود. او گفت “این ویژگی کل تجربه را از بین برد.”
دلیل آن این بود که در Co-Op بازیکن دیگر هرطور که بخواهد در دنیای بازی حرکت می کند. آقای Smith در این مورد دوستش را مثال زد. او گفت:”او مثل خرگوش بالا پایین می پرید و به همه چی شلیک می کرد. البته دوستم در اصل اینجوری بازی نمی کرد و همین باعث شد که بازی System Shock 2 از بین برود.” در ادامه ی نحوه ی بازی دوستش گفت:”این اتفاقی که می افتد باعث می شود احساس ترس کنید و فکر شما به سمت بازی دوستتان برود و وقتی به دوستتان نگاه می کنید …. بام بام بام (صدای زدن دکمه ی دسته)” اضافه کرد که “احتمال دارد راهی برای روش Co-Op وجود داشته باشد ولی در این سری بازی، خیر”
Dishonored 2 در تاریخ 11 نوامبر (جمعه 21 آبان) برای Xbox One ، PlayStation 4 و PC عرضه شود.

چرا کارگردان Dishonored 2 مخالف اضافه کردن Co-Op می باشد؟