فیل اسپنسر دموی های گیم پلی را به تریلر های سینماتیک ترجیح می دهد

یکی از بزرگ ترین مشکلات هر صنعت، «انتشار اطلاعات نادرست» است. مثلا تعدادی از بازی ها، زمانی که معرفی می شوند و یا وارد مرحله فروش می شوند، همچنان ناشناخته هستند. دلیل آن این است که عده ای از توسعه دهندگان برای معرفی بازی های خود، بجاطر نمایش گیم پلی، از دموی های سینماتیک و تریلر های میان پرده استفاده می کنند. 

با این حال، بسیاری از شرکت ها شروع به تغییر سیاست های خود کرده اند. به عنوان مثال، شرکت “نینتندو” (Nintendo) همواره تمایل دارد تا نمایش هایی از گیم پلی بازی های خود را پخش کند. سایر ناشر های بزرگ مثل Electronic Arts و Bethesda نیز از همین روند تبعیت می کنند؛ و ظاهرا کمپانی مایکروسافت هم همین هدف را دارد.

به گزارش ، به تازگی آقای “فیل اسپنسر” (Phil Spencer) (رئیس اکس باکس) طی صحبت هایی در اعلام کرد که کنفرانس مطبوعاتی کمپانی مایکروسافت در E3 2016 برروی گیم پلی بازی ها تمرکز خواهد کرد، نه دمو های سینماتیک. وی در رابطه با این موضوع همچنین گفت :

“ما به طرز ویژه ای اطمینان حاصل کردیم که نمایش های امسال، بازی واقعی و نحوه‌ی انجام آن ها را نشان دهند. درمورد جایگاه خود در رویداد امسال، احساس بسیار خوبی داریم.”

نظر شما چیست؟ دمو های سینماتیک هیجان انگیز را ترجیح می دهید یا نمایش های گیم پلی ؟

فیل اسپنسر دموی های گیم پلی را به تریلر های سینماتیک ترجیح می دهد

(image)

یکی از بزرگ ترین مشکلات هر صنعت، «انتشار اطلاعات نادرست» است. مثلا تعدادی از بازی ها، زمانی که معرفی می شوند و یا وارد مرحله فروش می شوند، همچنان ناشناخته هستند. دلیل آن این است که عده ای از توسعه دهندگان برای معرفی بازی های خود، بجاطر نمایش گیم پلی، از دموی های سینماتیک و تریلر های میان پرده استفاده می کنند. 

با این حال، بسیاری از شرکت ها شروع به تغییر سیاست های خود کرده اند. به عنوان مثال، شرکت “نینتندو” (Nintendo) همواره تمایل دارد تا نمایش هایی از گیم پلی بازی های خود را پخش کند. سایر ناشر های بزرگ مثل Electronic Arts و Bethesda نیز از همین روند تبعیت می کنند؛ و ظاهرا کمپانی مایکروسافت هم همین هدف را دارد.

به گزارش ، به تازگی آقای “فیل اسپنسر” (Phil Spencer) (رئیس اکس باکس) طی صحبت هایی در اعلام کرد که کنفرانس مطبوعاتی کمپانی مایکروسافت در E3 2016 برروی گیم پلی بازی ها تمرکز خواهد کرد، نه دمو های سینماتیک. وی در رابطه با این موضوع همچنین گفت :

“ما به طرز ویژه ای اطمینان حاصل کردیم که نمایش های امسال، بازی واقعی و نحوه‌ی انجام آن ها را نشان دهند. درمورد جایگاه خود در رویداد امسال، احساس بسیار خوبی داریم.”

نظر شما چیست؟ دمو های سینماتیک هیجان انگیز را ترجیح می دهید یا نمایش های گیم پلی ؟

فیل اسپنسر دموی های گیم پلی را به تریلر های سینماتیک ترجیح می دهد