اسکوئرانکیس: Final Fantasy XV در صورت انتشار بر روی PC یک شوی تکنیکی و فراتر از دستاورد کنسول ها خواهد بود

http://uupload.ir/files/hvjd_109174.jpg

کارکردان Final Fantasy XV یعنی Hajime Tabata در مصاحبه ای که اخیرا با انجام داده اعلام کرده است که عنوان Final Fantasy XV در صورت انتشار بر روی پلتفرم PC دستاوردی بسیار فراتر از کنسول های نسل حاضر را ارائه داده و به یک شوی تکنیکی تبدیل خواهد شد.

Tabata در صحبت با اعلام کرده که نسخه PC عنوان Final Fantasy XV “پروژه ای متفاوت” خواهد بود. او از نسخه PC این بازی بعنوان یک شوی تکنیکی یاد کرده و گفته است که این نسخه از جدیدترین تکنولوژی که بهره گیری از آن در کنسول های نسل هشتم به دلیل محدودیت های سخت افزاری غیر ممکن است، استفاده خواهد کرد.

Tabata در ادامه مدعی شد که اگر قرار باشد نسخه PC ساخته شود، تیمشان مجبور به اعمال تغییراتی اساسی در تکنولوژی های خود و تحقیق در مورد تکنیک های جدید برای بازسازی دوباره بازی خواهند بود.

Tabata همچنان نسخه PC را تایید نکرد اما گفت که دوست دارد بعد از اتمام توسعه نسخه کنسولی بر روی ساخت بازی برای PC متمرکز شوند. با توجه به آزمایش هایی که کمپانی اسکوئرانکیس سال گذتشه بر روی DX12 انجام می داد، انتظار می رود که نسخه PC عنوان Final Fantasy XV نیز بر اساس همین رابط برنامه نویسی ساخته شود.

نظر شما در مورد اظهارات کارگردان Final Fantasy XV چیست؟

اسکوئرانکیس: Final Fantasy XV در صورت انتشار بر روی PC یک شوی تکنیکی و فراتر از دستاورد کنسول ها خواهد بود

(image)

کارکردان Final Fantasy XV یعنی Hajime Tabata در مصاحبه ای که اخیرا با انجام داده اعلام کرده است که عنوان Final Fantasy XV در صورت انتشار بر روی پلتفرم PC دستاوردی بسیار فراتر از کنسول های نسل حاضر را ارائه داده و به یک شوی تکنیکی تبدیل خواهد شد.

Tabata در صحبت با اعلام کرده که نسخه PC عنوان Final Fantasy XV “پروژه ای متفاوت” خواهد بود. او از نسخه PC این بازی بعنوان یک شوی تکنیکی یاد کرده و گفته است که این نسخه از جدیدترین تکنولوژی که بهره گیری از آن در کنسول های نسل هشتم به دلیل محدودیت های سخت افزاری غیر ممکن است، استفاده خواهد کرد.

Tabata در ادامه مدعی شد که اگر قرار باشد نسخه PC ساخته شود، تیمشان مجبور به اعمال تغییراتی اساسی در تکنولوژی های خود و تحقیق در مورد تکنیک های جدید برای بازسازی دوباره بازی خواهند بود.

Tabata همچنان نسخه PC را تایید نکرد اما گفت که دوست دارد بعد از اتمام توسعه نسخه کنسولی بر روی ساخت بازی برای PC متمرکز شوند. با توجه به آزمایش هایی که کمپانی اسکوئرانکیس سال گذتشه بر روی DX12 انجام می داد، انتظار می رود که نسخه PC عنوان Final Fantasy XV نیز بر اساس همین رابط برنامه نویسی ساخته شود.

نظر شما در مورد اظهارات کارگردان Final Fantasy XV چیست؟

اسکوئرانکیس: Final Fantasy XV در صورت انتشار بر روی PC یک شوی تکنیکی و فراتر از دستاورد کنسول ها خواهد بود