کلیف بلژینسکی : مایکروسافت اصلا طرفدار سبک گیم پلی Gears of War نبود

به گزارش ، به تازگی، آقای “کلیف بلژینسکی” (Cliff Bleszinski) (خالق سری چرخ دنده های جنگ) طی مصاحبه ای با وبسایت  از برخی از اسرار پیرامون بازی Gears of War رونمایی کرد. در میان این موارد، یک نکته جالب وجود دارد و آن هم این است که کمپانی مایکروسافت اصلا طرفدار عناوین تیراندازی مبتنی بر کاور گیری نبوده است! 

“ما از سوی مایکروسافت به شدت تحت فشار بودیم تا این بازی را طی فصل پاییز روانه‌ی بازار کنیم؛ به علاوه‌ی آماده سازی دمو های رویدادهایی مثل E3 . با این حال، آن ها (سران مایکروسافت) تصور می کردند که گیم پلی مبتنی بر سیستم کاور گیری (Cover-Basted) برای بازیکنان سرگرم کننده نیست.”

وی همچنین افزود که او و آقای “راد فرگسن” (Rod Fergusson) همواره بر سر طراحی نقشه ها و مسابقات مالتی پلیر، اختلاف نظر داشته اند. ظاهرا این بحث ها همواره به خوبی خاتمه می یافتند؛ چرا که سری GeOW با قدرت به موفقیت های خود ادامه داد. اکنون وارد مرحله ای شده ایم که همه‌ی ما برای دیدن گیم پلی عنوان Gears of War 4 در رویداد E3 2016 واقعا هیجان زده هستیم! نظر شما چیست؟ 

کلیف بلژینسکی : مایکروسافت اصلا طرفدار سبک گیم پلی Gears of War نبود

(image)

به گزارش ، به تازگی، آقای “کلیف بلژینسکی” (Cliff Bleszinski) (خالق سری چرخ دنده های جنگ) طی مصاحبه ای با وبسایت  از برخی از اسرار پیرامون بازی Gears of War رونمایی کرد. در میان این موارد، یک نکته جالب وجود دارد و آن هم این است که کمپانی مایکروسافت اصلا طرفدار عناوین تیراندازی مبتنی بر کاور گیری نبوده است! 

“ما از سوی مایکروسافت به شدت تحت فشار بودیم تا این بازی را طی فصل پاییز روانه‌ی بازار کنیم؛ به علاوه‌ی آماده سازی دمو های رویدادهایی مثل E3 . با این حال، آن ها (سران مایکروسافت) تصور می کردند که گیم پلی مبتنی بر سیستم کاور گیری (Cover-Basted) برای بازیکنان سرگرم کننده نیست.”

وی همچنین افزود که او و آقای “راد فرگسن” (Rod Fergusson) همواره بر سر طراحی نقشه ها و مسابقات مالتی پلیر، اختلاف نظر داشته اند. ظاهرا این بحث ها همواره به خوبی خاتمه می یافتند؛ چرا که سری GeOW با قدرت به موفقیت های خود ادامه داد. اکنون وارد مرحله ای شده ایم که همه‌ی ما برای دیدن گیم پلی عنوان Gears of War 4 در رویداد E3 2016 واقعا هیجان زده هستیم! نظر شما چیست؟ 

کلیف بلژینسکی : مایکروسافت اصلا طرفدار سبک گیم پلی Gears of War نبود