مایکروسافت برای یکپارچه سازی PSN و Xbox Live آماده است ( یک قدم تا صلح )

شرکت مایکروسافت و سرویس های گیمینگ تحت شبکه ی آن برای یکپارچگی با دیگر شبکه های گیمینگ آماده اند.

در ابتدا بگذارید مقوله ی Cross Network را توضیح دهیم:

در مبحث کامپیوتر Cross Network به نوعی پیکربندی مربوط به شبکه ها گفته می شود که در قالب آن کاربران یک نرم افزار چند پلتفرمه ( یعنی نرم افزاری که برای چندین دستگاه منتشر شده ) می توانند بدون توجه به اینکه از چه پلتفرم و دستگاهی استفاده می کنند با هم تعامل داشته باشند. در نتیجه اگر چنین مقوله ای را در بازیهای ویدئویی شاهد باشیم می توان اینطور گفت که مثلاً تمامی کاربران یک بازی بروی کنسول PS4 می توانند با تمامی کاربران همان بازی بروی کنسول Xbox ONE به بازی بپردازند.

به گزارش ، بعد از اعلام آمادگی مایکروسافت نسبت به این موضوع هم اکنون این شرکت بیان کرده که کارهای جانبی برای آماده سازی بستر شبکه ی Xbox LIVE برای فراهم سازی پیکربندی Cross Network و Cross Platform به اتمام رسیده.

آگوستین سیمونتا از شعبه ی اروپا شرکت مایکروسافت به خبرگزاری Eurogamer چنین می گوید:

“هرچند نمی توانیم هیچ توسعه دهنده ای را مجبور به توسعه بروی پلتفرم خود کنیم اما همه چیز برای آنها آماده است. ما آماده ایم ، عنوان Rocket League اولین بازی پیچیده ی آنلاین است که هدف مشخصی دارد.”

“ما برای تمامی توسعه دهندگانی که می خواهند عناوین خود را برای استفاده از Cross  Network بروز کنند و یا عناوین جدیدی را بروی این بستر منتشر کنند آماده هستیم.”

ایشان همچنین در جواب این سوال که “آیا در رابطه شرکت سونی و یکپارچه سازی شبکه های XLive و PSN باهم خبر دارید؟” تنها چنین پاسخ دادند که :

“ما آماده هستیم و تمام کارها از جانب ما تمام شده و با آغوش باز هر شبکه ای را برای پیوستن به این سیستم پذیرا خواهیم بود.”

با توجه به اعلام آمادگی مایکروسافت هم اکنون همه چیز به شرکت سونی بستگی دارد و تنها یک قدم تا صلح بین سونی و مایکروسافت فاصله است.

شما چطور فکر می کنید؟…

مایکروسافت برای یکپارچه سازی PSN و Xbox Live آماده است ( یک قدم تا صلح )

(image)

شرکت مایکروسافت و سرویس های گیمینگ تحت شبکه ی آن برای یکپارچگی با دیگر شبکه های گیمینگ آماده اند.

در ابتدا بگذارید مقوله ی Cross Network را توضیح دهیم:

در مبحث کامپیوتر Cross Network به نوعی پیکربندی مربوط به شبکه ها گفته می شود که در قالب آن کاربران یک نرم افزار چند پلتفرمه ( یعنی نرم افزاری که برای چندین دستگاه منتشر شده ) می توانند بدون توجه به اینکه از چه پلتفرم و دستگاهی استفاده می کنند با هم تعامل داشته باشند. در نتیجه اگر چنین مقوله ای را در بازیهای ویدئویی شاهد باشیم می توان اینطور گفت که مثلاً تمامی کاربران یک بازی بروی کنسول PS4 می توانند با تمامی کاربران همان بازی بروی کنسول Xbox ONE به بازی بپردازند.

به گزارش ، بعد از اعلام آمادگی مایکروسافت نسبت به این موضوع هم اکنون این شرکت بیان کرده که کارهای جانبی برای آماده سازی بستر شبکه ی Xbox LIVE برای فراهم سازی پیکربندی Cross Network و Cross Platform به اتمام رسیده.

آگوستین سیمونتا از شعبه ی اروپا شرکت مایکروسافت به خبرگزاری Eurogamer چنین می گوید:

“هرچند نمی توانیم هیچ توسعه دهنده ای را مجبور به توسعه بروی پلتفرم خود کنیم اما همه چیز برای آنها آماده است. ما آماده ایم ، عنوان Rocket League اولین بازی پیچیده ی آنلاین است که هدف مشخصی دارد.”

“ما برای تمامی توسعه دهندگانی که می خواهند عناوین خود را برای استفاده از Cross  Network بروز کنند و یا عناوین جدیدی را بروی این بستر منتشر کنند آماده هستیم.”

ایشان همچنین در جواب این سوال که “آیا در رابطه شرکت سونی و یکپارچه سازی شبکه های XLive و PSN باهم خبر دارید؟” تنها چنین پاسخ دادند که :

“ما آماده هستیم و تمام کارها از جانب ما تمام شده و با آغوش باز هر شبکه ای را برای پیوستن به این سیستم پذیرا خواهیم بود.”

با توجه به اعلام آمادگی مایکروسافت هم اکنون همه چیز به شرکت سونی بستگی دارد و تنها یک قدم تا صلح بین سونی و مایکروسافت فاصله است.

شما چطور فکر می کنید؟…

مایکروسافت برای یکپارچه سازی PSN و Xbox Live آماده است ( یک قدم تا صلح )