شرکت Ubisoft با استفاده از یک تکنیک جدید، قدرت بیشتری از Xbox One دریافت می کند

یکی از چیزهایی که باعث شد که در نسل هشت، کنسول Xbox One از دیدگاه سخت افزاری به شدت مورد انتقاد قرار گیرد، بخش ESRAM بود؛ به طوری که توسعه‌ی بسیاری از بازی های بزرگ، بخاطر آن با مشکل بر خورده اند. اما به نظر می رسد که سازندگان راه های جالبی برای غلبه بر این مشکل، پیدا کرده اند… !

در همین راستا، شرکت “یوبیسافت” (Ubisoft) که یکی از بزرگ ترین پشتیبان های کنسول Xbox One است، از طریق راه های مختلف تلاش کرده تا توسعه‌ی بازی هایش برروی Xbox One ، بخاطر ESRAM محدود نشوند. سپس نتیجه‌ی این پژوهش ها و آزمایش ها را در طی رویداد GCD .

آن ها یک روش جدید پیدا کرده اند که به وسیله‌ی آن، می توانند قدرت بیشتری از ESRAM دریافت کنند. این تکنیک که در واقع تصویر را به مربع های کوچکتر تقسیم می کند، منجر به به Aliasing ـه کمتر، سر و صدای پایین تر و IQ ـه بهتر می شود. در نتیجه، پردازش کافی برای اجرای بازی برروی نرخ فریم 60 و رزولوشن بالا، باقی خواهد ماند. 

این تکنیک که درواقع یک نوع رندرِ شطرنجیِ صفحه می باشد، به تیم شرکت یوبیسافت کمک می کند تا مشکلی با ESRAM نداشته و بتوانند قدرت بیشتری از کنسول نسل هشتمی Xbox One دریافت کنند؛ همانطور که موجب بهبود کیفیت بازی های اخیر یوبیسافت، از جمله Rainbow Six: Siege شد.

شرکت Ubisoft با استفاده از یک تکنیک جدید، قدرت بیشتری از Xbox One دریافت می کند

(image)

یکی از چیزهایی که باعث شد که در نسل هشت، کنسول Xbox One از دیدگاه سخت افزاری به شدت مورد انتقاد قرار گیرد، بخش ESRAM بود؛ به طوری که توسعه‌ی بسیاری از بازی های بزرگ، بخاطر آن با مشکل بر خورده اند. اما به نظر می رسد که سازندگان راه های جالبی برای غلبه بر این مشکل، پیدا کرده اند… !

در همین راستا، شرکت “یوبیسافت” (Ubisoft) که یکی از بزرگ ترین پشتیبان های کنسول Xbox One است، از طریق راه های مختلف تلاش کرده تا توسعه‌ی بازی هایش برروی Xbox One ، بخاطر ESRAM محدود نشوند. سپس نتیجه‌ی این پژوهش ها و آزمایش ها را در طی رویداد GCD .

آن ها یک روش جدید پیدا کرده اند که به وسیله‌ی آن، می توانند قدرت بیشتری از ESRAM دریافت کنند. این تکنیک که در واقع تصویر را به مربع های کوچکتر تقسیم می کند، منجر به به Aliasing ـه کمتر، سر و صدای پایین تر و IQ ـه بهتر می شود. در نتیجه، پردازش کافی برای اجرای بازی برروی نرخ فریم 60 و رزولوشن بالا، باقی خواهد ماند. 

این تکنیک که درواقع یک نوع رندرِ شطرنجیِ صفحه می باشد، به تیم شرکت یوبیسافت کمک می کند تا مشکلی با ESRAM نداشته و بتوانند قدرت بیشتری از کنسول نسل هشتمی Xbox One دریافت کنند؛ همانطور که موجب بهبود کیفیت بازی های اخیر یوبیسافت، از جمله Rainbow Six: Siege شد.

شرکت Ubisoft با استفاده از یک تکنیک جدید، قدرت بیشتری از Xbox One دریافت می کند