تجربهی هیولا بودن: بازی جدید سازندگان سابق سری بتلفیلد معرفی شد
به تازگی اعضای استودیو Outsiders به معرفی نخستین بازی خود پرداختند. اثری که در حال حاضر با نام Project Wight شناخته میشود.
چندی پیش عضو سابق دو استودیوی DICE و Overkill یعنی دیوید گلدفارب، که پیش از این در تولید بازیهایی نظیر Battlefield 3 و Payday 2 نقش ویژهای بر عهده داشت، به همراه تعدادی از همراهان خود استودیوی Outsiders را تاسیس کرد. حال اعضای این استودیو به معرفی نخستین پروژهی خود در صنعت بازیسازی پرداختهاند. اثری که در حال حاضر با نام Project Wight شناخته میشود و قرار است شما را به جای انسان در قامت یک هیولا قرار دهد. در واقع برخلاف بسیاری از بازیهای کامپیوتری که گیمرها را مجبور به سلاخی هیولاها در قالب انسان میکنند، بازی Project Wight رویهای کاملاً متفاوت را در پیش گرفته و یک هیولا را به عنوان شخصیت نخست این بازی برگزیده است.
تا اینجای کار اطلاعات چندان مفصلی از زیر و بم بازی Project Wight در اختیار علاقهمندان به دنیای بازیهای کامپیوتری قرار نگرفته است و فعلاً تنها همینقدر میدانیم که داستان این اثر در دوران وایکینگها سپری میشود و دشمنان هیولای یاد شده در طول تجربهی این بازی آنها خواهند بود. همچنین به نظر میرسد که تجربهکنندگان بازی Project Wight نوعی حالت تکامل را در طول این بازی تجربه خواهند کرد. به این معنی که در ابتدا آنها کنترل یک هیولای جوان را بر عهده خواهند داشت. موجودی که از توان و تجربهی اندکی برخوردار است و به همین دلیل در عوض رویارویی مستقیم با وایکینگها باید به شکار مخفیانهی آنها بپردازد. اما در طول زمان و پس از پشت سر گذاشتن تجربیات مختلف این هیولا رشد خواهد کرد و با توجه به افزایش توان و قدرت او میتوان شاهد تکامل تواناییهایش در قامت یک شکارچی بود.
یکی از منابع الهام اعضای استودیوی سوئدی Outsiders برای شکل بخشیدن به داستان و تم اصلی بازی Project Wight داستانهای فولکلور منطقهی اسکاندیناوی نظیر داستان قدیمی بیوولف بوده است. در واقع هیولایی که در بازی Project Wight نقش آن را بر عهده خواهید داشت از شخصیت گرندل در داستان قدیمی بیوولف الگوبرداری شده است و سرنوشت او در این داستان سازندگان بازی Project Wight را بر آن داشته است تا در داستان بازی خود به جای انسان یک هیولا را در قامت شخصیت اصلی قرار دهند.
هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Project Wight از سوی سازندگان این اثر اعلام نشده است و علاوه بر آن پلتفرمهای مقصد این بازی نیز هنوز به طور کامل مشخص به نظر نمیرسد. از سوی دیگر اندکی بعید به نظر میرسد که این بازی بخواهد تحت نام Project Wight به بازار عرضه شود و به احتمال فراوان در آیندهای نزدیک شاهد مشخص شدن نام اصلی این بازی خواهیم بود. در حال حاضر سوای نکاتی که در ابتدای متن به آنها اشاره شد، سازندگان بازی Project Wight به این نکته اشاره کردهاند که اثر در دست تولیدشان قرار است توسط موتور گرافیکی Unity 5 طراحی شود. موتوری که بنابر ادعای آنان این امکان را در اختیارشان قرار داده است تا بتوانند از جزئیات و موارد از پیش تعیین شده برای شکل دادن به ساختار فنی اثر در دست تولید خود استفاده نمایند و از صرف انرژی و زمان مضاعف برای طراحی تکتک جزئیات موجود در این بخش بپرهیزند. به عنوان مثال سازندگان بازی Project Wight مجبور نبودهاند که هوش مصنوعی این بازی را از ابتدا خود به طور کامل طراحی کنند و امکانات موجود در موتور گرافیکی Unity 5 به آنها این اجازه را داده است تا در این زمینه از جزئیات از پیش طراحی شده بهره بگیرند.
در هر حال تجربه کردن زندگی یک هیولا تجربهای کاملاً جالب و منحصر به فرد به نظر میرسد و امید میرود که اعضای استودیو Outsiders بتوانند به خوبی از پس طراحی کامل و بینقص آن بر بیایند.
نوشته اولین بار در پدیدار شد.
تجربهی هیولا بودن: بازی جدید سازندگان سابق سری بتلفیلد معرفی شد
به تازگی اعضای استودیو Outsiders به معرفی نخستین بازی خود پرداختند. اثری که در حال حاضر با نام Project Wight شناخته میشود.
چندی پیش عضو سابق دو استودیوی DICE و Overkill یعنی دیوید گلدفارب، که پیش از این در تولید بازیهایی نظیر Battlefield 3 و Payday 2 نقش ویژهای بر عهده داشت، به همراه تعدادی از همراهان خود استودیوی Outsiders را تاسیس کرد. حال اعضای این استودیو به معرفی نخستین پروژهی خود در صنعت بازیسازی پرداختهاند. اثری که در حال حاضر با نام Project Wight شناخته میشود و قرار است شما را به جای انسان در قامت یک هیولا قرار دهد. در واقع برخلاف بسیاری از بازیهای کامپیوتری که گیمرها را مجبور به سلاخی هیولاها در قالب انسان میکنند، بازی Project Wight رویهای کاملاً متفاوت را در پیش گرفته و یک هیولا را به عنوان شخصیت نخست این بازی برگزیده است.
تا اینجای کار اطلاعات چندان مفصلی از زیر و بم بازی Project Wight در اختیار علاقهمندان به دنیای بازیهای کامپیوتری قرار نگرفته است و فعلاً تنها همینقدر میدانیم که داستان این اثر در دوران وایکینگها سپری میشود و دشمنان هیولای یاد شده در طول تجربهی این بازی آنها خواهند بود. همچنین به نظر میرسد که تجربهکنندگان بازی Project Wight نوعی حالت تکامل را در طول این بازی تجربه خواهند کرد. به این معنی که در ابتدا آنها کنترل یک هیولای جوان را بر عهده خواهند داشت. موجودی که از توان و تجربهی اندکی برخوردار است و به همین دلیل در عوض رویارویی مستقیم با وایکینگها باید به شکار مخفیانهی آنها بپردازد. اما در طول زمان و پس از پشت سر گذاشتن تجربیات مختلف این هیولا رشد خواهد کرد و با توجه به افزایش توان و قدرت او میتوان شاهد تکامل تواناییهایش در قامت یک شکارچی بود.
یکی از منابع الهام اعضای استودیوی سوئدی Outsiders برای شکل بخشیدن به داستان و تم اصلی بازی Project Wight داستانهای فولکلور منطقهی اسکاندیناوی نظیر داستان قدیمی بیوولف بوده است. در واقع هیولایی که در بازی Project Wight نقش آن را بر عهده خواهید داشت از شخصیت گرندل در داستان قدیمی بیوولف الگوبرداری شده است و سرنوشت او در این داستان سازندگان بازی Project Wight را بر آن داشته است تا در داستان بازی خود به جای انسان یک هیولا را در قامت شخصیت اصلی قرار دهند.
هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Project Wight از سوی سازندگان این اثر اعلام نشده است و علاوه بر آن پلتفرمهای مقصد این بازی نیز هنوز به طور کامل مشخص به نظر نمیرسد. از سوی دیگر اندکی بعید به نظر میرسد که این بازی بخواهد تحت نام Project Wight به بازار عرضه شود و به احتمال فراوان در آیندهای نزدیک شاهد مشخص شدن نام اصلی این بازی خواهیم بود. در حال حاضر سوای نکاتی که در ابتدای متن به آنها اشاره شد، سازندگان بازی Project Wight به این نکته اشاره کردهاند که اثر در دست تولیدشان قرار است توسط موتور گرافیکی Unity 5 طراحی شود. موتوری که بنابر ادعای آنان این امکان را در اختیارشان قرار داده است تا بتوانند از جزئیات و موارد از پیش تعیین شده برای شکل دادن به ساختار فنی اثر در دست تولید خود استفاده نمایند و از صرف انرژی و زمان مضاعف برای طراحی تکتک جزئیات موجود در این بخش بپرهیزند. به عنوان مثال سازندگان بازی Project Wight مجبور نبودهاند که هوش مصنوعی این بازی را از ابتدا خود به طور کامل طراحی کنند و امکانات موجود در موتور گرافیکی Unity 5 به آنها این اجازه را داده است تا در این زمینه از جزئیات از پیش طراحی شده بهره بگیرند.
در هر حال تجربه کردن زندگی یک هیولا تجربهای کاملاً جالب و منحصر به فرد به نظر میرسد و امید میرود که اعضای استودیو Outsiders بتوانند به خوبی از پس طراحی کامل و بینقص آن بر بیایند.
نوشته اولین بار در پدیدار شد.
تجربهی هیولا بودن: بازی جدید سازندگان سابق سری بتلفیلد معرفی شد
آخرین دیدگاهها