کرایتک: Robinson The Journey یک معیار گرافیکی برای سنجش قدرت PS VR خواهد بود

شرکت آلمانی کرایتک ادعا کرده است که عنوان واقعیت مجازی  که قرار است بر روی PlayStation VR منتشر شود، یک معیار گرافیکی برای کنسول PS4 خواهد بود.

به گزارش و به نقل از ، طراح بازی آقای “نیکولاس والنسکی” (Niklas Walenski) طی مصاحبه ای نسبت به توانایی موتور CryENGINE و خروجی آن بر روی PS4 افتخار کرده است.

والنسکی در این رابطه گفت:

“ما به عنوان شرکت کرایتک، بیش از هر چیزی بخاطر دستیابی به دستاوردهای گرافیکی فراوان شناخته می شویم، دستاورد هایی که بواسطه CryEngine موفق به ارائه آن شدیم. حال به مانند تمامی پلتفرم های دیگر، در مورد PlayStation VR نیز بشدت دنبال آن هستیم که بتوانیم تا آنجا که امکان دارد از پتانسیل های این هدست واقعیت مجازی برای ارائه یک گرافیک واقع گرایانه استفاده کنیم. ما می خواهیم Robinson The Journey به یک معیار گرافیکی برای سنجش قدرت PS VR تبدیل شود.”

در ادامه آقای والنسکی از اینکه PS VR در دست جامعه آماری بزرگی خواهد بود ابراز خوشحالی کرد:

“قطعا یکی از مزایای PS VR این است که تمام کسانی که هم اکنون کنسول PS4 را در اختیار دارند، می توانند با پرداخت مبلغی از آن نیز استفاده کنند. با این وجود این هدست آخرین هدست واقعیت مجازی است که امسال منتشر می شود و دو رقیب آن یعنی Rift و Vive هم اکنون برای کاربرانی در دسترس هستند. از نظر من فعلا نمی توان قضاوت کرد که کدام یک از این هدست های واقعیت مجازی سرانجام پیروز می شوند”

لازم بذکر است که عنوان Robinson The Journey، سال آینده بر روی کنسول PlayStation 4 منتشر می شود و شما برای تجربه آن حتما باید هدست واقعیت مجازی سونی را داشته باشید.

کرایتک: Robinson The Journey یک معیار گرافیکی برای سنجش قدرت PS VR خواهد بود

(image)

شرکت آلمانی کرایتک ادعا کرده است که عنوان واقعیت مجازی  که قرار است بر روی PlayStation VR منتشر شود، یک معیار گرافیکی برای کنسول PS4 خواهد بود.

به گزارش و به نقل از ، طراح بازی آقای “نیکولاس والنسکی” (Niklas Walenski) طی مصاحبه ای نسبت به توانایی موتور CryENGINE و خروجی آن بر روی PS4 افتخار کرده است.

والنسکی در این رابطه گفت:

“ما به عنوان شرکت کرایتک، بیش از هر چیزی بخاطر دستیابی به دستاوردهای گرافیکی فراوان شناخته می شویم، دستاورد هایی که بواسطه CryEngine موفق به ارائه آن شدیم. حال به مانند تمامی پلتفرم های دیگر، در مورد PlayStation VR نیز بشدت دنبال آن هستیم که بتوانیم تا آنجا که امکان دارد از پتانسیل های این هدست واقعیت مجازی برای ارائه یک گرافیک واقع گرایانه استفاده کنیم. ما می خواهیم Robinson The Journey به یک معیار گرافیکی برای سنجش قدرت PS VR تبدیل شود.”

در ادامه آقای والنسکی از اینکه PS VR در دست جامعه آماری بزرگی خواهد بود ابراز خوشحالی کرد:

“قطعا یکی از مزایای PS VR این است که تمام کسانی که هم اکنون کنسول PS4 را در اختیار دارند، می توانند با پرداخت مبلغی از آن نیز استفاده کنند. با این وجود این هدست آخرین هدست واقعیت مجازی است که امسال منتشر می شود و دو رقیب آن یعنی Rift و Vive هم اکنون برای کاربرانی در دسترس هستند. از نظر من فعلا نمی توان قضاوت کرد که کدام یک از این هدست های واقعیت مجازی سرانجام پیروز می شوند”

لازم بذکر است که عنوان Robinson The Journey، سال آینده بر روی کنسول PlayStation 4 منتشر می شود و شما برای تجربه آن حتما باید هدست واقعیت مجازی سونی را داشته باشید.

کرایتک: Robinson The Journey یک معیار گرافیکی برای سنجش قدرت PS VR خواهد بود