تلاش برای شکار دسته جمعی هیولا در بازی Dauntless

در کنار عناوین شناخته شده‌ای که در جریان برگزاری مراسم The Game Awards 2016 به نمایش در آمدند، بازی Dauntless از جمله آثار جدیدی بود که در این مراسم به بازی‌دوستان معرفی شد.

بازی Dauntless در نگاه کلی ترکیبی از آثار نام‌آشنایی نظیر Dark Souls، Monster Hunter و World of Warcraft خواهد بود. به این ترتیب که ساختار دیداری این بازی به بازی WoW و گیم‌پلی آن هم به آثار شاخص حاضر در دو مجموعه‌ی DS و MH شباهت خواهد داشت. در واقع هسته‌ی اصلی گیم‌پلی بازی Dauntless درست همانند مجموعه‌ی MH بر شکار هیولا تمرکز خواهد داشت و تمام جزییات این بازی بر مبنای همین اصل بنا نهاده شده است. به عبارت بهتر Dauntless یک بازی F2P به شمار می‌رود که تجربه‌کنندگان آن هم به شکل تک‌نفره و هم به شکل گروهی (در قالب تیم‌هایی تا سقف چهار گیمر به شکل آنلاین) قادر به شکار هیولا در محیط این بازی خواهند بود.

هیولاهای حاضر در بازی Dauntless با نام کرگدن شناخته می‌شوند. البته این هیولاها تنها موارد دایناسور گونه‌ی کرگدن مانند راشامل نمی‌شوند و همانند هیولاهای حاضر در مجموعه بازی‌های MH از تنوع فراوانی برخوردار خواهند بود. در این میان شیوه‌ی مبارزه با این هیولاها و راه و روش‌ از میان برداشتن آن‌ها نیز به طور عمده مشابه با عناوین شاخص مجموعه‌ی MH طراحی شده است.

بازی Dauntless به دست اعضای استودیو Phoenix Labs در دست تولید است که سرپرستی آن‌ها را جسی هیوستن بر عهده دارد. بازی‌ساز باتجربه‌ای که سابقه‌ی کار در استودیوهای نام آشنایی نظیر Riot Games و BioWare را در کارنامه‌ی کاری خود به ثبت رسانده و در تولید عناوینی نظیر League of Legends و Mass Effect دخیل بوده است. سایر همکاران او در استودیو Phoenix Labs را هم اعضای سابق شرکت‌هایی نظیر کپکام و Blizzard تشکیل داده‌اند و بر همین اساس بازی‌سازان باتجربه‌ای در پروژه‌ی تولید بازی Dauntless به کار مشغولند.

بازی Dauntless قرار است در سال 2017 میلادی برای پلتفرم PC عرضه شود و مقصد نهایی این اثر پلتفرم PC خواهد بود.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

تلاش برای شکار دسته جمعی هیولا در بازی Dauntless