Call of Duty 2017: استودیو Sledgehammer به دنبال یک طراح برای خلق محیط‌های خیره‌کننده است

http://up.vbiran.ir/uploads/2139148450877825315_Sledgehammer_Test3.jpg

هنوز کسی نمی‌داند که Call of Duty 2017 قرار است چه شکلی باشد. جدای از اشارات ریزی که چند هفته پیش استودیو Sledgehammer به این فرنچایز داشت، بنظر می‌رسد در نسخه‌ی جدید زرق و برق بصری بالایی بکار برده شود. به گزارش و به نقل از ، استودیو Sledgehammer در یک آگهی استخدام جدید شرایطی برای فرد مورد نظر خود ذکر کرده که دلیلی بر این موضوع است.

طبق این آگهی، استودیو به فردی نیاز دارد که بتواند استفاده از سیستم ذره‌ای ریل‌تایم افکت‌های بصری خیره‌کننده‌ای برای یک بازی شوتر-اول‌شخص خلق کند و با لوِل‌دیزاینرها و طراحان ارشد برای ساختن افکت‌هایی که در محیط‌های حیرت‌‌آور بکار می‌روند همکاری داشته‌باشد. این مسئولیت در دیزاین کلی محیط‌ها، مدیریت آبجکت‌ها و پیاده‌سازی جلوه‌های بصری نقشی کلیدی خواهد داشت. برای بدست آوردن این جایگاه، فرد مورد نظر باید سابقه‌ی ارائه‌ی جلوه‌های بصری با کیفیت بالا را داشته باشد، به لحاظ تکنیکی از استعداد بالایی برای ترکیب‌بندی مدل‌های سه بعدی برخوردار باشد، توانایی ذهنی و آنالیز بالایی داشته‌ باشد، خلّاق باشد، با گیم‌پلی بازی‌های شوتر-اول‌شخص آشنایی کامل داشته‌باشد و شور و اشتیاق بالایی برای بازی کردن داشته باشد.

به مشابه هر سال، Call of Duty جدید احتمالا در خردادماه معرفی و در آبان‌ماه منتشر می‌شود.

Call of Duty 2017: استودیو Sledgehammer به دنبال یک طراح برای خلق محیط‌های خیره‌کننده است