واکنش طراح ارشد Mass Effect Andromeda به نقدهای این بازی

یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر بدون شک Mass Effect Andromeda بود که در زمان عرضه با انتقادات فراوانی روبرو شد و نتوانست نمره‌های خوبی را از منتقدان دریافت کند.

گرچه این بازی کاملا یک شکست نبود و از لحاظ داستانی و گیم‌پلی نقاط قوت بسیاری داشت. طراح ارشد این بازی Ian Frazier در مورد انتقادات و نمرات کم این بازی توضیحاتی را ارائه کرده است. شاید یکی از نکاتی که در بازی باعث جلب توجه زیاد شد، انیمیشن‌های صورت بسیار ضعیف و حرکات لب و باگ‌های مربوط به آن بود. این مشکلات که حالا حل و فصل شده‌اند هنوز نیز آثار منفی روی بازی می‌گذارند.

از Frazier در این مورد سوال شد که آیا مشکلات و انتقادات به وجود آمده تاثیری در برنامه‌های این استودیو برای پشتیبانی از Andromeda خواهد داشت؟ Frazier در پاسخ گفت:« هدف اصلی ما این است که منعطف باشیم چون واقعا نمی‌دانیم که گیمر‌ها چه واکنشی نسبت به محصول ما خواهند داشت. شما هرگز نمی‌دانید که آنها به چه چیز مثبت و یا حتی منفی در بازی واکنش نشان خواهند داد. ما طبق برنامه‌ها کار خود را پیش خواهیم برد و همه چیز به درستی پیگیری می‌شود.»

در مورد بازخورد‌های منفی نیز Frazier اشاره کرد:« من فقط نظر شخصی خودم را می‌گویم و این نظر ربطی به دیگر اعضای استودیو ندارد اما من زمان زیادی را به توئیتر و دیگر رسانه‌ها در این مورد صرف کردم و در این مورد دروغ نمی‌گویم. درک انتقاداتی که به بازی شده است برای من سخت است. ما برای پیدا کردن ایراد‌های بازی نیاز به بازخورد هواداران و گیمر‌ها داریم اما برای رسیدن به این موضوع باید از شوخی‌های بسیار بی مورد گذر می‌کردیم.» البته Frazier با وجود موج منفی که Andromeda آن را در محیط مجازی به وجود آورد از وجود موقعیت برای حرف زدن با گیمر‌هایی که این بازی را تجربه کردند، قدردانی می‌کند. او در انتهای صحبت‌های خود اشاره کرد که از اینکه نسبت به او و یا تیمش انتقاد شود، بدش نمی‌آید اما در برخی مواقع به خصوص مشکلات بعد از انتشار Mass Effect Andromeda کار از سطح انتقاد فراتر رفته بود، باید تعادل در این زمینه نیز رعایت شود.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

واکنش طراح ارشد Mass Effect Andromeda به نقدهای این بازی