بررسی عملکرد بازی Dark Souls برروی Xbox One

تحلیل وبسایت یوروگیمر از عملکرد بازی Dark Souls برروی Xbox One

عملکرد بهبود نیافته و تجربه‌ی بازی تحت تاثیر مشکلات فریم و شکستگی سیاه و سفید همراه است.

کمپانی مایکروسافت، همزمان با انتشار بازی Dark Souls III در ژاپن، نسخه‌ی اول Dark Souls را با استفاده از شبیه ساز برروی کنسول Xbox One قابل اجرا ساخت؛ یکی از عناوینی که به شدت منتظرش بودیم. طی بررسی های مختلف، متوجه شدیم که برخی از عناوین Xbox 360 که به GPU محدود هستند، برروی کنسول Xbox One بهتر اجرا می شوند، مثل بازی Alan Wake . بنابراین امیدوار بودیم که نرخ فریم بازی Dark Souls هم برروی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت افزایش یابد.

خب حقیقت این است که از نظر عملکرد کلی، چیز خاصی تغییر نکرده است. در کنسول Xbox 360 ، نرخ فریم بازی در برخی از مناطق به 20 و 15 یا حتی 10 کاهش می یافت و این افت فریم، مستقیما وارد Xbox One شده است. البته پیشرفت هایی هم وجود دارد؛ مثلا در حین ورود به یک منطقه‌ی جدید، نسخه‌ی Xbox One عملکرد بهتری دارد؛ دقیقا مثل Fallout 3 . ما گمان می کنیم که دلیلش این است که در Xbox One ، سرعت دسترسی به محتوای ذخیره شده، بیشتر است. 

با این حال، همانند عناوین Alan Wake ، سطح گاما در نسخه‌ی Xbox One دارای مشکل است. در مناطق تاریک، جزئیات در تاریکی تیره محو می شوند و انجام این بازی را به شدت دشوارتر می سازد. البته مثل عناوین Remedy «غیر قابل بازی» نیست اما خوب هم نیست. ما امیدواریم که مایکروسافت هر چه سریع تر به این مشکل رسیدگی کند.

بررسی عملکرد بازی Dark Souls برروی Xbox One

(image)

تحلیل وبسایت یوروگیمر از عملکرد بازی Dark Souls برروی Xbox One

عملکرد بهبود نیافته و تجربه‌ی بازی تحت تاثیر مشکلات فریم و شکستگی سیاه و سفید همراه است.

کمپانی مایکروسافت، همزمان با انتشار بازی Dark Souls III در ژاپن، نسخه‌ی اول Dark Souls را با استفاده از شبیه ساز برروی کنسول Xbox One قابل اجرا ساخت؛ یکی از عناوینی که به شدت منتظرش بودیم. طی بررسی های مختلف، متوجه شدیم که برخی از عناوین Xbox 360 که به GPU محدود هستند، برروی کنسول Xbox One بهتر اجرا می شوند، مثل بازی Alan Wake . بنابراین امیدوار بودیم که نرخ فریم بازی Dark Souls هم برروی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت افزایش یابد.

خب حقیقت این است که از نظر عملکرد کلی، چیز خاصی تغییر نکرده است. در کنسول Xbox 360 ، نرخ فریم بازی در برخی از مناطق به 20 و 15 یا حتی 10 کاهش می یافت و این افت فریم، مستقیما وارد Xbox One شده است. البته پیشرفت هایی هم وجود دارد؛ مثلا در حین ورود به یک منطقه‌ی جدید، نسخه‌ی Xbox One عملکرد بهتری دارد؛ دقیقا مثل Fallout 3 . ما گمان می کنیم که دلیلش این است که در Xbox One ، سرعت دسترسی به محتوای ذخیره شده، بیشتر است. 

با این حال، همانند عناوین Alan Wake ، سطح گاما در نسخه‌ی Xbox One دارای مشکل است. در مناطق تاریک، جزئیات در تاریکی تیره محو می شوند و انجام این بازی را به شدت دشوارتر می سازد. البته مثل عناوین Remedy «غیر قابل بازی» نیست اما خوب هم نیست. ما امیدواریم که مایکروسافت هر چه سریع تر به این مشکل رسیدگی کند.

بررسی عملکرد بازی Dark Souls برروی Xbox One