با اطلاعاتی از Final Fantasy 15 همراه باشید

http://8pic.ir/images/f7wblgp86b0egqy7kbd2.png

عنوان Final Fantasy 15 به زمان لانچ خود نزدیک شده است. ولی هنوز کارهای ناتمام زیادی برای انجام باقی مانده.

به گزارش و به نقل از ، کارگردان بازی یعنی آقای “تاباتا” (Hajime Tabata) در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

“تاباتا”: “ما در مراحل آخر ساخت و توسعه می خواهیم که رابط کاربری را برای راحت تر و مفید بودن کمی بهبود ببخشیم. همچنین وضعیت NPC ها را هم بهتر می کنیم؛ زیرا احساس کردیم رفتار NPC ها کمی غیرواقعی ست و شبیه به مجسمه اند.

وی همچنین به این موضوع اذعان داشت که مسئله ی بهینه سازی بازی هنوز کاملاً حل نشده است و نیاز به کار بیشتری دارد. “تاباتا”: “نمی خواهم دروغ بگویم، ولی بهینه سازی کامل بازی واقعا کار مشکلی ست و ما را نگران کرده است. اگر می خواستیم این مسئله را ماست مالی کنیم، کار راحتی بود. ولی این کار را نمی کنیم. چون می دانیم عده ای حدود 10 سال است که منتظر این بازی هستند. به عنوان مثال می توانستیم تعداد دشمنان حاضر در صفحه را کمتر کنیم، یا تعداد افکت را کاهش دهیم؛ ولی هیچگاه این کار را نمی کنیم.

خوب، حداقل این را می دانیم که بازی نهایی با دمو متفاوت خواهد بود و از جهات بسیاری بهبود خواهد یافت. این عنوان در تاریخ 9 مهرماه سال جاری برای پلتفرم های PS4 و Xbox1 عرضه خواهد شد.

با اطلاعاتی از Final Fantasy 15 همراه باشید

(image)

عنوان Final Fantasy 15 به زمان لانچ خود نزدیک شده است. ولی هنوز کارهای ناتمام زیادی برای انجام باقی مانده.

به گزارش و به نقل از ، کارگردان بازی یعنی آقای “تاباتا” (Hajime Tabata) در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

“تاباتا”: “ما در مراحل آخر ساخت و توسعه می خواهیم که رابط کاربری را برای راحت تر و مفید بودن کمی بهبود ببخشیم. همچنین وضعیت NPC ها را هم بهتر می کنیم؛ زیرا احساس کردیم رفتار NPC ها کمی غیرواقعی ست و شبیه به مجسمه اند.

وی همچنین به این موضوع اذعان داشت که مسئله ی بهینه سازی بازی هنوز کاملاً حل نشده است و نیاز به کار بیشتری دارد. “تاباتا”: “نمی خواهم دروغ بگویم، ولی بهینه سازی کامل بازی واقعا کار مشکلی ست و ما را نگران کرده است. اگر می خواستیم این مسئله را ماست مالی کنیم، کار راحتی بود. ولی این کار را نمی کنیم. چون می دانیم عده ای حدود 10 سال است که منتظر این بازی هستند. به عنوان مثال می توانستیم تعداد دشمنان حاضر در صفحه را کمتر کنیم، یا تعداد افکت را کاهش دهیم؛ ولی هیچگاه این کار را نمی کنیم.

خوب، حداقل این را می دانیم که بازی نهایی با دمو متفاوت خواهد بود و از جهات بسیاری بهبود خواهد یافت. این عنوان در تاریخ 9 مهرماه سال جاری برای پلتفرم های PS4 و Xbox1 عرضه خواهد شد.

با اطلاعاتی از Final Fantasy 15 همراه باشید