افزایش دقت سازندگان Prey بعد از مشکلات زمان عرضه Dishonored 2

اگر به خاطر داشته باشید Dishonored 2 دیگر ساخته استودیوی Arkane که سال گذشته پاییز عرضه شد و توانست به موفقیت زیادی نیز دست یابد، در پلتفرم PC با مشکلات فراوانی روبرو شده بود. این بازی در بخش بازده با مشکلات زیادی روبرو بود. گرچه این مشکلات در بروزرسانی‌های متعدد حل و فصل شدند اما خاطره بد روز‌های اولیه Dishonored 2 روی پلتفرم PC در ذهن همه باقی خواهد ماند.

حالا چند روزی بیشتر به عرضه رسمی Prey دیگر ساخته این استودیو باقی نمانده است و گیمر‌ها نگران نتیجه نهایی این بازی روی پلتفرم PC هستند. عدم عرضه دموی قابل بازی Prey نیز به شایعات دامن زده و به نظر می‌رسد که این بازی نیز مانند Dishonored 2 با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند.

رئیس استودیوی Arkane Austin امروز در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamespot اعلام کرد که آنها تلاش و دقت خود برای ساخت نسخه PC بازی Prey را دوبرابر کردند. او همچنین اعلام کرد که پلتفرم اصلی بازی Prey در واقع PC بوده است. او همچنین در ادامه صحبت‌هایش گفت اعتماد زیادی به کار خودشان دارند چون اینبار Prey از ابتدا برای PC ساخته شده و خبری از یک پورت ساده نیست.

نکته دیگر در مورد این بازی این است که استودیوی سازنده از موتور Void که برای ساخت Dishonored 2 از آن بهره برده بودند، استفاده نکرده و به سراغ موتور CryEngine 3 رفتند. همچنین اشاراتی به تنوع سخت‌افزاری در پلتفرم PC شد و رئیس این استودیو اشاره کرد که مشکلات به وجود آمده در بازی‌های پلتفرم PC اغلب به خاطر تنوع سخت‌افزاری بسیار زیاد است.

افزایش دقت سازندگان Prey بعد از مشکلات زمان عرضه Dishonored 2