اطلاعات جدیدی از سیستم آب و هوا در Horizon Zero Dawn منتشر شد

به گزارش و به نقل از ، استودیوی Guerrilla Games هم‌اکنون اعلام کرده زمانی در روند توسعه بازی، سیستم آب و هوای این عنوان دارای رعد و برق اتفاقی بود که به بازیکن یا دشمن آسیب می‌زد.

در حالی که چنین موردی جالب به‌نظر می‌رسد، توسعه‌ دهندگان تصمیم به حذف آن از بازی گرفتند زیرا احساس می‌کردند این ویژگی به نوعی نامعقول بوده است. Mathijs de Jonge، کارگردان بازی، طی مصاحبه خود با PlayStation Magazine راجع به سیستم آب و هوای شگفت‌انگیز بازی که می‌تواند ابرهای واقع‌گرایانه‌ای را در بازی رندر کند صحبت نمود.

با توجه به صحبت‌های این کارگردان، آن‌ها نمونه‌های اولیه‌ای برای رعد و برق داشتند که به‌طور شانسی به بازیکن یا دشمنان آسیب وارد می‌کرد:

ما نمونه‌های اولیه‌ای داشتیم. به عنوان مثال، رعد و برق در بازی وجود داشت که به‌طور شانسی به بازیکن یا دشمنان آسیب وارد می‌کرد اما معقولانه به‌نظر نمی‌رسید زیرا شما کنترلی بر آن ندارید و فقط به‌ شکل طبیعی اتفاق می‌افتد و ناگهان آسیب زیادی می‌بینید بنابراین در پایان آن را از بازی حذف نمودیم.


او در ادامه توضیح داد که سیستم آب و هوا در Horizon Zero Dawn ترجیحا بیشتر راجع به اتمسفر است تا رویدادهای اتفاقی که بازیکن را بکشد:

سیستم آب و هوا در Horizon Zero Dawn بیشتر برای دید بازیکنان مضر است. برای مثال، در شب‌ها، دیدن ربات‌ها می‌تواند سخت‌تر باشد اما همچنین زمانی که به آن‌ها ضربه می‌زنید، نور و جرقه‌های زیادی از خودشان تولید می‌کنند بنابراین مقداری بالانس در این بخش وجود دارد.

ما همچنان یکی از تاثیرات آب و هوایی را در تریلرها یا نمایش‌های مربوط به گیم‌پلی بازی مشاهده نکرده‌ایم. با توجه به صحبت‌های Mathijs de Jonge، بازیکنان همچنین در منطقه‌ای با طوفان گرد و غبار مواجه خواهند شد که دید آن‌ها را محدود می‌سازد:

در یکی از مناطق بازی که هنوز به نمایش گذاشته نشده، طوفان گرد و غبار هم خواهیم داشت که دید شما را بسیار محدود خواهد ساخت.

اطلاعات جدیدی از سیستم آب و هوا در Horizon Zero Dawn منتشر شد