ناشر بازی Homefront: The Revolution به انتخاب زمان نامناسب برای پخش بازی اذعان کرد
استودیو Deep Silver ناشر بازی Homefront، انتخاب زمان نامناسب برای پخش بازی را دلیل استقبال بد بازیکنان می داند.
بازی Homefront: The Revolution دچار سرنوشت عجیبی شد! پروسه ساخت بازی چندین بار ریبوت شد. ناشر اولیه آن (Crytek) با مشکلات مالی فراوانی روبرو شد و مجبور شد امتیاز بازی را به Deep Silver واگذارکند. سپس Deep Silver استودیو Dambuster را تأسیس نمود و کار ساخت بازی را به آن سپرد. در نهایت بازی در ماه می امسال منتشر گردید، اما اصلا در جلب نظر منتقدین و بازیکنان موفق عمل نکرد. هر دو گروه، ایرادهای فراوانی در ساخت بازی می دیدند. اگرچه ساخت و انتشار یک بسته الحاقی داستانی جدید و یک patch برای رفع مشکلات کارکردی بازی، تقریبا اکثر مشکلات و ایرادهای بازی را برطرف کرد، اما کمی دیر شده بود. بازی دیگر یک عنوان شکست خورده تلقی می شد.
حال ناشر بازی یعنی استودیو Deep Silver در مصاحبه با MCV به “موفقیت کمتر از حد انتظار” بازی اذعان نموده است. پاول نیکولز مدیر بازاریابی این استودیو، دلیل این عدم موفقیت را در کیفیت نهایی بازی و زمان بندی نامناسب آن می داند:
“ما از Homefront درسهای بزرگی فراگرفتیم! اگر شما در حال حاضر به بازار نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که کیفیت حرف اول و آخر را می زند. حتی بعضی از IPهای بزرگ هم در این زمینه به مشکل برخوردند. بنابراین ما هم به این نتیجه رسیدیم که برای موفقیت یک بازی، نه تنها کیفیت آن، بلکه زمان بندی انتشار آن نیز بسیار مهم است. همکاران ما در استودیو Dambuster کار خوبی در ساخت patch و برطرف کردن ایرادهای بازی انجام دادند. اگرچه کمی دیر شده بود، اما پس از انتشار این patch ما بازخوردهای خوبی از بازیکنان دریافت کردیم. حالا می دانیم که محصول نهایی زمانی باید منتشر شود که کاملا بدون عیب باشد. زمان بندی پخش یک محصول، مهمترین قسمت فروش آن است.”
نوشته اولین بار در پدیدار شد.
آخرین دیدگاهها