مایکروسافت توضیحات بیشتری در مورد فیزیک Crackdown 3 ارائه کرد
در کنفرانس GDC 2017 که هفته گذشته برگزار شد، تکنولوژی Microsoft Azure که با استفاده از قدرت آن قسمت فیزیک Crackdown 3 طراحی و ساخته شده است به نمایش درآمد.
در این پنل نمایش کاملی از بخش فیزیک Crackdown 3 به نمایش گذاشته شد. این نمایش فیزیک معمولی بازی و همچنین استفاده از Microsoft Azure را مقایسه میکرد. متاسفانه فیلمبرداری در این مراسم ممنوع بوده و تنها یک عکس از این پنل منتشر شده است.
در ابتدا برای این تست از یک دستگاه تکی بدون اتصال به Microsoft Azure استفاده شده بود. این دستگاه البته Xbox One نبود و برای نمایش از یک کامپیوتر با سختافزار قدرتمند استفاده شده بود. این کامپیوتر مجهز به یک کارت گرافیکی GTX 980Ti بوده است.
همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید ساختمانهای دارای رنگهای متفاوتی هستند. هر کدام از رنگها مربوط به سرورهای مختلفی است که پردازش فیزیک بازی را بر عهده گرفتند. وقتی پردازش فیزیک و تخریب پذیری بازی افزایش پیدا میکند، یک دستگاه قدرت پردازش کافی برای نمایش فریم متناسب را ندارد و به همین دلیل شاهد افت نرخ فریم بسیار زیادی خواهید بود. با استفاده از تکنولوژی Microsoft Azure پردازش فیزیک بازی به سرورهای مختلف واگذار میشود که باعث افزایش نرخ فریم خواهد شد.
برای جلوگیری از وقفههای به وجود آمده به خاطر انتقال اطلاعات به سرور و بازگشت آنها، این انتقال به صورتی رخ میدهد که چند فریم زودتر به سرور ارسال میشود و با این کار از ایجاد وقفه جلوگیری خواهد شد. Crackdown 3 برای Xbox One و Windows 10 عرضه خواهد شد. این اثر در ابتدا قرار بود که سال گذشته میلادی عرضه شود اما با تاخیر مواجه شد. همچنین تاریخ عرضه مشخصی برای این بازی وجود ندارد اما بسیاری حدس میزنند که Crackdown 3 در تعطیلات پایان سال میلادی (پاییز 96) به بازار عرضه خواهد شد.
نوشته اولین بار در پدیدار شد.
آخرین دیدگاهها