عضو ارشد پروژهی تولید سری Halo استودیوی سازندهی این مجموعه را ترک کرد
پس از پایان یافتن مراحل ساخت بازی Halo Reach سرنوشت این فرنچایز پرهوادار به اعضای استودیو 343 Industries واگذار شد. استودیویی که ظرف روزهای اخیر با یکی از اعضای ارشد خود خداحافظی کرد.
جاش هولمز که به تازگی جدایی رسمی خود از استودیو 343 Industries را اعلام کرده است، با تاکید بر این نکته که تکتک لحظههای حضور خود در این استودیو و کار روی نسخههای مختلف از سری Halo را دوست داشته، دلیل اصلی جداییاش از استودیو 343 Industries را نیاز به کسب تجربههای جدید و فعالیت مستقل در صنعت بازیسازی به منظور تولید آثار مستقل اعلام کرده است. بر این اساس هیچ بعید نیست که در آیندهای نزدیک شاهد به راه اندازی یک کمپین کیکاستارتر توسط او برای جمعآوری بودجهی لازم به منظور ساخت پروژهی جدیدش باشیم. البته هولمز هنوز به تشریح اهداف جدید خود در صنعت بازیسازی نپرداخته است و بر این اساس شاید او هیچگاه در ادامهی حضور در این صنعت با کمپینهای کراود فاندینگ سر و کار نیابد.
بر اساس اعلام رسمی استودیو 343 Industries، پس از جدایی جاش هولمز از این استودیو، همکار سابق او در پروژههای تولید سری Halo یعنی کریستوفر لی جایگزین او خواهد شد. لی در جریان تولید آثاری نظیر Halo 4 و Halo 5: Guardians نقش ویژهای را بر عهده داشت و از این پس وظایف هولمز در تیم توسعه و تولید آثار اول شخص استودیو 343 Industries به عنوان عضو ارشد را بر عهده خواهد گرفت. او در نخستین اظهار نظر خود در قامت این مقام جدید به برنامههای آیندهی استودیو 343 Industries در زمینهی تولید و انتشار آپدیتهای رایگان برای بازی Halo 5: Guardians و همچنین ابزار توسعه دهندهی نقشههای این بازی یعنی Halo 5: Forge اشاره کرده است.
به هر حال جاش هولمز چیزی نزدیک به هفت سال در استودیو 343 Industries حضور داشت و در کنار سایر اعضای این استودیو به فعالیت در زمینهی توسعه و تولید نسخههای مختلف از سری Halo مشغول بود. باید دید که ادامهی مسیر او در صنعت بازیسازی به چه نقطه عطفی منتهی خواهد شد.
نوشته اولین بار در پدیدار شد.
آخرین دیدگاهها