کارگردان هنری فرنچایز Dead Space به استدیو Crystal Dynamics پیوست

شرکت Square Enix امروز اعلام کرد آقای Ian Milham،کارگردان هنری مجموعه بازی Dead Space و کارگردان خلاق عنوان Battlefield Hardline به استدیو Crystal Dynamics پیوست تا به عنوان Game Director بر روی فرنچایز Tomb Raider مشغول کار شود.
آقای Scot Amos،یکی از مدیران استدیو Crystal Dynamics،در کامنتی بیان کرد:
“Ian یکی از افراد کارآزموده و کمیابی است که خلاقیت،هنرمندی،شور و اشتیاق را به بهترین شکل در روی صفحه ترکیب می کند.
ما بسیار خرسندیم تا مقدم Ian را به عنوان جدیدترین عضو با استعداد ملحق شده به استدیومان گرامی بداریم.نگرش،استعداد و آرمان های او برای ساخت یک بازی بزرگ کاملا هم راستا با مسیر استدیو Crystal Dynamics می باشد.”

آقای Milham نیز خود در پستی می گوید:
“بازی های ماجراجویی همیشه عشق اول من بوده اند.هنگامی که این فرصت پیش آمد تا به Crystal Dynamics ملحق شوم،از آن استفاده کردم.اینجا خانه لارا کرافت می باشد.کسی که در بازی های اکشن ماجراجویی یک افسانه بوده و جز ستون های این صنعت به شمار می آید.من کار این استدیو را تاکنون تحسین نموده ام.چرا که آنان به یک ارائه داستان عالی و منظره ها و صحنه های تماشایی به همراه یک سیستم عمیق گیم پلی و ایجاد امکان انتخاب برای بازی باز ادامه می دهند.بسیار از مسیری که این استدیو در پیش گرفته هیجان زده ام و دوست دارم تا من نیز جزیی از آن باشم.”

کارگردان هنری فرنچایز Dead Space به استدیو Crystal Dynamics پیوست

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

کارگردان هنری فرنچایز Dead Space به استدیو Crystal Dynamics پیوست

شرکت Square Enix امروز اعلام کرد آقای Ian Milham،کارگردان هنری مجموعه بازی Dead Space و کارگردان خلاق عنوان Battlefield Hardline به استدیو Crystal Dynamics پیوست تا به عنوان Game Director بر روی فرنچایز Tomb Raider مشغول کار شود.
آقای Scot Amos،یکی از مدیران استدیو Crystal Dynamics،در کامنتی بیان کرد:
“Ian یکی از افراد کارآزموده و کمیابی است که خلاقیت،هنرمندی،شور و اشتیاق را به بهترین شکل در روی صفحه ترکیب می کند.
ما بسیار خرسندیم تا مقدم Ian را به عنوان جدیدترین عضو با استعداد ملحق شده به استدیومان گرامی بداریم.نگرش،استعداد و آرمان های او برای ساخت یک بازی بزرگ کاملا هم راستا با مسیر استدیو Crystal Dynamics می باشد.”

آقای Milham نیز خود در پستی می گوید:
“بازی های ماجراجویی همیشه عشق اول من بوده اند.هنگامی که این فرصت پیش آمد تا به Crystal Dynamics ملحق شوم،از آن استفاده کردم.اینجا خانه لارا کرافت می باشد.کسی که در بازی های اکشن ماجراجویی یک افسانه بوده و جز ستون های این صنعت به شمار می آید.من کار این استدیو را تاکنون تحسین نموده ام.چرا که آنان به یک ارائه داستان عالی و منظره ها و صحنه های تماشایی به همراه یک سیستم عمیق گیم پلی و ایجاد امکان انتخاب برای بازی باز ادامه می دهند.بسیار از مسیری که این استدیو در پیش گرفته هیجان زده ام و دوست دارم تا من نیز جزیی از آن باشم.”

کارگردان هنری فرنچایز Dead Space به استدیو Crystal Dynamics پیوست

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

کارگردان هنری فرنچایز Dead Space به استدیو Crystal Dynamics پیوست