صحبتهای جدید کوجیما در مورد Death Stranding
در یکی از سخنرانیهای مربوط به فستیوال بازی Tribeca، کوجیما صحبتهای جدیدی در مورد بازی جدید خودش یعنی Death Stranding انجام داد.
کوجیما در صحبتهای خودش گفت که او وقتی شخصیت اصلی این بازی را طراحی میکرده، مشخصا Norman Reedus را برای این نقش در نظر گرفته بوده است و به نوعی این نقش برای او ساخته شده است. نکته جالب در مورد این بخش این است که کوجیما اشاره کرد که برای لحظهای قصد داشت نام این شخصیت را فاش کند اما از اینکار پشیمان شد.
همچنین کوجیما اشاره کرد که برهنه بودن Reedus در تریلر اول به این خاطر انجام شده است که بعد از آن بتوانیم او را با هر لباس، اسلحه و یا مدل مو ببینیم. همچنین کوجیما اشاره کرد که استفاده از بازیگران به این خاطر انجام شده که استفاده از CGهای معمولی دیگر برای او لذتبخش نیست. همچنین طراحی انیمیشن به صورت سنتی دیگر جوابگوی نیازها و انتظارات کوجیما از بازی جدیدش نیست.
از کوجیما سوال شد که این پروژه در چه مرحلهای قرار دارد، او در جواب گفت که برنامههای کلی و داستان بازی به خوبی پیگیری میشوند و تیم سازنده بازی مشغول کار کردن با موتور Decima است. کوجیما همچنین اعلام کرد که تغییرات کلی در داستان از این به بعد ایجاد نمیشود اما قطعا جزئیات نیاز به کار بیشتری دارند.
آخرین دیدگاهها